Aviseringar
Rensa alla

snääälla^^


Ämnesstartare

yeyyy..


   
SvaraCitera

emmaa__:

sätt betyg

2.5/10 sry [n]


   
SvaraCitera

Ack, ibland kan väl bekräftelsenarkomanerna få sin bekräftelse. Jag tycker att du ser bra ut, det gör antagligen många andra också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

2.5/10 sry

du var inte så trevlig du. då sätter jag atomatiskt betyg på din frisyr. 0.2. önskar jag kunde sätta högre<3


   
SvaraCitera

emmaa__:

du var inte så trevlig du. då sätter jag atomatiskt betyg på din frisyr. 0.2. önskar jag kunde sätta högre<3

jävla fjolla! du ÄR ful och du får fan acceptera att vi tycker som vi gör, jävla subba som stjäl min plats i rampljuset med att göra trådar som denna i forumssektioner som denna, dra åt helvete[mad]


   
SvaraCitera

the king of kings:

jävla fjolla! du ÄR ful och du får fan acceptera att vi tycker som vi gör, jävla subba som stjäl min plats i rampljuset med att göra trådar som denna i forumssektioner som denna, dra åt helvete[mad]

Äh, du vet själv att hon ser bra ut. Tramsa inte.

Låt henne få det bara..


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Äh, du vet själv att hon ser bra ut. Tramsa inte.

Låt henne få det bara..

jag är kung här, inte hon JAG!!

och hon ser inte bra ut, liksom jag är hon ful, som fitt-cp-Budolicious eller vafan han heter skulle sagt, pizzaface


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

jag är kung här, inte hon JAG!!

ursäkta, men jag vill inte vara kung, iså fall drottning, men det vill jag inte heller.

o förlåt 'Skentrevlig' för min kommentar.

jag tycker inte att jag ser bra ut men jag erkänner att jag är i stort behov av bekräftelse idag;O

<3


   
SvaraCitera

emmaa__:

du var inte så trevlig du. då sätter jag atomatiskt betyg på din frisyr. 0.2. önskar jag kunde sätta högre<3

Bra att jag inte har samma för tillfället då [cool]

Jag vet! Jag borde vara trevlig, eller i alla fall skentrevlig, men min ondska lyser igenom hela tiden [sad] hade jag inte hållt igen skulle det varit mycket värre


   
SvaraCitera

emmaa__:

o förlåt 'Skentrevlig' för min kommentar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera

emmaa__:

ursäkta, men jag vill inte vara kung, iså fall drottning, men det vill jag inte heller.

o förlåt 'Skentrevlig' för min kommentar.

jag tycker inte att jag ser bra ut men jag erkänner att jag är i stort behov av bekräftelse idag;O

<3

du har fått bekräftelse ditt jävla mongo

stick härifrån nu, det här är ingenting för nybörjare, för att kunna skriva saker om sig själv i den här forumssektionen måste man ha förtjänat det, som jag har gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha tack för ärligheten<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahha tack för ärligheten, 'Skentrevlig'.<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

du har fått bekräftelse ditt jävla mongo

stick härifrån nu, det här är ingenting för nybörjare, för att kunna skriva saker om sig själv i den här forumssektionen måste man ha förtjänat det, som jag har gjort

för det första, mongo är i alla fall bättre än en patetisk no lifer. för det andra jag vill inte regera eller vad fan du tror att du gör här. det tyder bara på att du inte har nåt liv eftesom du bara e inne här hela tiden. har du hört talas om VERKLIGHET. testa det istället.;)


   
SvaraCitera