Aviseringar
Rensa alla

snälla få mig på bätte humör


Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

brukar tänka snuskiga tankar om dig //wbc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tack jag ska öfröska [cry]

You'll find a way ska du se. [smile]


   
SvaraCitera

jag är irriterad så jag har inget att tillägga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Varför gick grodan över vägen? Svar: oj juste han hoppade -.- Fan va "hopplöst" allt blev hahaha elr hur? [bigsmile]....typ...kanske... ok det sög[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Jag brukar i alla fall bli gladare av leende svarta män iförda vita kostymer.

Angelize:

men era jävla id?==ter

xsaosinx:

youtube-video

[mad]

Men vad är det du har gjort då?

Supply and Demand:

sötaste låten [love]

håller med [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

brukar tänka snuskiga tankar om dig //wbc

visste inte att du o wanker brukar hänga [crazy]

dazed_and_confused:

You'll find a way ska du se. [smile]

hoppas
eller de ger inga konsekvenser men jag överdriver just nu men det spelar ingen roll det översvämmar min hjärna brykar hjälpa att snacka me nån irl o be om bekräfrtelse men ingen e tillgän lig

Penstrokes:

jag är irriterad så jag har inget att tillägga

synd...varför e du irriterad?

Netherlick:

Varför gick grodan över vägen? Svar: oj juste han hoppade -.- Fan va "hopplöst" allt blev hahaha elr hur? [bigsmile]....typ...kanske... ok det sög[cry]

fan asså sry men dina skämt suger 🙁 vill inte han ågra skämt vill ha mer....ord som säger...att ddet är ok att begå socialt självmord...lr egna erfarenheter.....lr lite smör... bekräöftelse...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Men vad är det du har gjort då?

sorry menade inte o säga idiot men e cp i hjärnan just nu pga detta kaos!!!

svar på frågan säger jag ej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

eller de ger inga konsekvenser men jag överdriver just nu men det spelar ingen roll det översvämmar min hjärna brykar hjälpa att snacka me nån irl o be om bekräfrtelse men ingen e tillgän lig

Jaja du reparerar skadan ska du se, folk omdefinerar nog inte helt sin bild av dig liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jaja du reparerar skadan ska du se, folk omdefinerar nog inte helt sin bild av dig liksom.

ja iofs sant, en sak man gör lr beter sig i ett par minutrar gör ju inte om hela bilden....särskilt om det är... "ytlig" relation/bekant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

fan asså sry men dina skämt suger 🙁 vill inte han ågra skämt vill ha mer....ord som säger...att ddet är ok att begå socialt självmord...lr egna erfarenheter.....lr lite smör... bekräöftelse...

Det är meningen att dom ska suga 😛 elr inte dom om negrerna dom är toppklass skämt[surprised]

Asså allt kanske ser mörkt ut nu men du är säkert utmattad efter dagens gång och förvirrad. Socialt självmord är ju helt okej för att det är oftast en själv som överreagerar och andra antingen bryr sig inte särskilt elr intalar sig själva att du menade något annat. Sen så kan man alltid skaffa nya vänner(människor man har socialt umgänge med)[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

lr egna erfarenheter

Jag var förr tillsammans med en kompis ex. Eller ja, kompis och kompis, vi hade kul tillsammans och umgicks i samma krets liksom.

Hur som helst, ett halvår in i förhållandet med hans ex och otaliga småbråk mellan honom och henne så den negativa stämningen mellan de två börjat ebba av. Det verkade som att saker och ting skulle börja bli okej.

Den här killen ska ha fest och bjuder både mig och min flickvän (som sagt, hans ex). Jättemycket folk där inklusive många av mina, hans och flickvännens gemensamma kompisar.

Efter ett par vinglas för mycket blir jag och flickvännen skitkåta. Vi går till en bastu för att ha sex trots att vi i respekt för kompisen hade tänkt låta bli allt sånt denna kväll. Bastun låg i ett badrum med två dörrar. Jag var nästan hundra på att jag hade låst båda, men som historien snart visar var verkligheten annorlunda.

Vi börjar hålla på i bastun och jag tycker mig höra röster. Men tänker att det förmodligen inte är något. Helt plötsligt flyger dörren upp och stängs lika fort. Jag hasar halvt upp min byxor och tittar ut genom dörren. Där står hela festen. Så jag kliver ut och försöker spela casual och oberörd som att inget speciellt hade hänt. Tydligen var det kompisen som varit tillsammans med flickvännen som öppnade dörren.

Alla killar får dampryck och försöker slita upp dörren till bastun där flickvännen fortfarande ligger naken utan att riktigt fatta vad som har hänt. Så jag står där med byxorna uppknäppta halvt hängandes på höfterna, håller dörren stängd med en hand och motar bort +10 st killar med den andra medan hela festen kollar på.

obs, hela festen = ca 40 pers

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

ra antingen bryr sig inte särskilt elr intalar sig själva att du menade något annat. Sen så kan man alltid skaffa nya vänner(människor man har socialt umgänge med)[wink]

Tack för din smarta text, men jag vet att jag överreagerar men ....går inte att stoppa!!!!! Önskar jagkunde somna...imorgon ser jag det som en....whateversak!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

elr inte dom om negrerna dom är toppklass skämt[surprised]

[love]

Angelize:

ja iofs sant, en sak man gör lr beter sig i ett par minutrar gör ju inte om hela bilden....särskilt om det är... "ytlig" relation/bekant

Eller hur, skyll på typ alkohol om möjligt.


   
SvaraCitera

Angelize:

synd...varför e du irriterad?

Jag kan inte slappna av, har ångest och ont i magen pga. x antal personliga saker, har haft tråkigt två nätter i sträck nu och håller på att bryta ihop av rastlöshet. Nyss funderade jag på att gå ut och springa i Jordbro mitt i natten.

Tack för tillfället att gnälla! [y]


   
SvaraCitera