Aviseringar
Rensa alla

SNÄLLA GE MIG FÖRSLAG!!!


Ämnesstartare

Ok, snälla hjälp mig!!!

Jag behöver verkligen lite nytt att lyssna på. Jag brukaDE lyssna på The Fray men av vissa anledningar så kan jag verkligen inte lyssna på dem mer.

Snälla ge mig förslag!!! Måste ha nåt att lyssna på!! Men tänk inte att det ska va typ samma stil som The Fray för det spelar ingen roll, vill liksom hitta nåt nytt. (fast det spelar ingen roll om det är likt the Fray heller) Vill hitta nån/några artister/grupper som är bra att lyssna på men även lite bra låtar att sjunga till.

Så skicka in en massa förslag är ni snälla. Vill verkligen ha nåt att lyssna på.


   
Citera

Allt som har en touch av Mike Patton.


   
SvaraCitera

Tänkte föreslå, men utöver det allra mest mainstream-aktiga jag har så är det ingen som lyssnar på samma musik som mig :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Tänkte föreslå, men utöver det allra mest mainstream-aktiga jag har så är det ingen som lyssnar på samma musik som mig :s

Strunt samma ge förslag ändå. Även om det inte är säkert att jag gillar det så är det ju kul att få höra va andra lyssnar på [smile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Sympfoniorkestern


   
SvaraCitera

Zillan:

Strunt samma ge förslag ändå. Även om det inte är säkert att jag gillar det så är det ju kul att få höra va andra lyssnar på [smile]

Du kan få min spotifylista:
http://open.spotify.com/user/kreggur

Mycket elektroniskt, men en ganska stor del av det är blandning av allt möjligt. Har lagt in det i kategorier så gott jag kunnat.

Fast just nu lyssnar jag väldigt mycket på High Contrast, vars musik är vad man kallar drum & bass eller mer specifikt, liquid funk.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt med Thåström är bra [smile]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

Death In June


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera