Aviseringar
Rensa alla

Snälla ge mig tips på vad jag ska göra!


Ämnesstartare

Jag har råkat legat med min bästa kompis pojkvän i snart 3 månader och nu i lördags kom hon på oss. jag har försökt prata med henne i skolan, men då fick jag en käftsmäll också sa hon att jag var ett snuskigt jävla svin som hon inte ville ha med att göra. Hon sa att hon kommer berätta detta för min pojkvän också. Vad ska jag göra för att stoppa henne? Vill inte att min pojkvän också ska tycka att jag är ett svin och dumpa mig. Men sen vill jag bli vän med min bästis igen, hon betyder vädligt mycket för mig. Hur ska jag göra för att hon inte ska tycka och sprida att jag är ett snuskigt svin?


   
Citera
Ämnesstartare

Madde_Kort:

Jag har råkat legat med min bästa kompis pojkvän i snart 3 månader

 Och jag blir förvånad när man "råkat" göra de en gång. Förvirrad


   
SvaraCitera

sexidents-sex-is-no-accident-mtv-always-

Madde_Kort: Jag har råkat legat med min bästa kompis pojkvän


   
SvaraCitera
reben

anser du dig förtjäna d att ha kvar dom alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte en gång, utan vi har legat med varandra typ 4 gånger varje månad. Det är typ 12 gånger vi har råkat strula. Ge mig tips istället, för att haka upp dig på småsaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
sexidents-sex-is-no-accident-mtv-always-

Ge mig tips istället för att fjanta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

reben: anser du dig förtjäna d att ha kvar dom alltså

ja det gör jag, det var inte menningen. Och jag skämms för vad jag har gjort.


   
SvaraCitera

Madde_Kort:

Ge mig tips istället för att fjanta dig.

Hur fan råkar man annars ligga med någon? Jisses. 

Men ok, mitt tips: sluta vara otrogen mot din pojkvän. Sluta ligga med andras pojkvänner. Seså.


   
SvaraCitera
reben

Madde_Kort:

ja det gör jag, det var inte menningen. Och jag skämms för vad jag har gjort.

ok du får nog stå ditt kast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ok du får nog stå ditt kast

+1


   
SvaraCitera

Det intressanta är hur man "råkar" hamna i säng med någon fler än en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan någon säga något vettigt istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste stå för det du gjort och ta konsekvenserna. Du kan inte komma ur detta helskinnad och tro att du ska få ha kvar alla. Se detta som en viktig läxa i hur man behandlar folk som litar på en och som man påstår sig tycka om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte ta några konsekvenser, det räcker väl att jag känner mig som ett svin?

jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl du som skall sluta fjanta dig? För helvete dels vart otrogen mot din egen pojkvän men gjort det med din fukking bästa kompis pojkvän? Herrejävlar asså dummare kan man nog fan inte vara. Skiter fullständigt i om nån kommer gå in o plocka bort den här kommentaren. Men det du har gjort är fan smutsigt, slampigt och riktigt riktigt jävla korkat. Du förtjänar varken hennes kille, henne eller din egen kille. Man råkar inte bara ligga med någon sådär så skippa skitsnacket. Horstämpel rätt i pannan.

Bara till att ta konsekvenserna utav dina idiot grejer du sysslar med. Vill ingen av dom ha kontakt med dig och börjar sprida det så är det bara att leva med det. DU som gjort valet att vara otrogen och med hennes kille, inte hon. 


   
SvaraCitera