Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp?


Ämnesstartare

Jo, det är så att jag har träffat en kille på en internet sida (Alltså en vanlig ingen dejting sida) och jag och jag började snacka, vi har snackat i typ 4 dagar nu konstant... (Då menar jag varje sekund vi har varit vakna typ) och om massa olika saker och han ger mig komplimanger hela, hela tiden.

Jag har bara sett bilder, så vi har liksom inte skypat eller så, han har sagt att han tycker om mig, varför känns det som om han ljuger fastän han inte gör det... Alltså, jag kan liksom inte ta åt mig komplimangerna osv...

Varför känns det som han ljuger hela tiden?


   
Citera

Beliebes:

Varför känns det som han ljuger hela tiden?

För att han gör det? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

För att han gör det?

Men samtidigt känns det inte så... Varför skulle han skriva till mig först att jag e "vacker" om det var en lögn...


   
SvaraCitera

han kanske inte ljuger men han kanske bara ger dig massa komplimanger etc för att du ska mjukna och vilja ses så han kan ligga

eller nåt


   
SvaraCitera

Beliebes:

Varför skulle han skriva till mig först att jag e "vacker" om det var en lögn...

Han talar nog sanning då åtminstone.


   
SvaraCitera

Beliebes:

varför känns det som om han ljuger fastän han inte gör det... Alltså, jag kan liksom inte ta åt mig komplimangerna osv...

Varför känns det som han ljuger hela tiden?

För att det är så otroligt jävla oseriöst att "dejta" på internet. Han är förmodligen en gammal peddo-gubbe.


   
SvaraCitera

svårt att avgöra sånt efter endast 4 dagars pratande


   
SvaraCitera

Jag har varit dödskär i en tjej över internet, nyligen faktiskt. Vi pratade hela tiden och jag blev verkligen helt lost, vilket är skitkonstigt eftersom att jag aldrig blivit kär över internet förut.

Ibland händer det helt enkelt. Men glöm inte att han faktiskt kan ljuga, både om sina känslor och om vem han är. Mitt råd är att skypa och cama en del så att ni kan höra varandra och se kroppsspråket. Och se upp så att ni inte tar ert "förhållande" för långt innan ni väl träffas. Det blir lätt dålig stämning då.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

han kanske inte ljuger men han kanske bara ger dig massa komplimanger etc för att du ska mjukna och vilja ses så han kan ligga

Ja, de flesta killar vet att det fungerar bättre än att göra såhär.


   
SvaraCitera

Beliebes:

vi har snackat i typ 4 dagar nu konstant...

fyra dagar är en kort tid. Förstår om du inte litar på honom än, jag litar inte ens på personer jag träffat i fyra små dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vi pratade hela tiden och jag blev verkligen helt lost, vilket är skitkonstigt eftersom att jag aldrig blivit kär över internet förut.

Mawns:

Ibland händer det helt enkelt. Men glöm inte att han faktiskt kan ljuga, både om sina känslor och om vem han är

Detta är inte första gången det händer, så jag vet hure går till osv, jag har gjort misstag osv, så jag vet vad jag håller på med.

enhimmelskdrog:

han kan ligga

Oskuld


   
SvaraCitera

alla killar ljuger bara för att få dig i säng, det ligger i deras gener.


   
SvaraCitera

Beliebes:

Oskuld

han? du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

fyra dagar är en kort tid. Förstår om du inte litar på honom än, jag litar inte ens på personer jag träffat i fyra små dagar.

Jag litar inte ens på folk jag känt i flera år, med vissa hemlisar osv. Men en komplimang, eller i detta fallet flera, är ju harmless. Det är ju inte så att han har friat till mig och att jag liksom lägger mitt liv i hans händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han? du?

Båda


   
SvaraCitera