Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp?


Beliebes:

Båda

okej. men ja. svårt för oss att veta vad han vill och menar. och för dig med eftersom ni pratat så kort tid. fortsätt prata om det känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte om det spelar någon roll men bör tilläggas att jag är äldst av oss.


   
SvaraCitera

Beliebes:

Jag litar inte ens på folk jag känt i flera år, med vissa hemlisar osv. Men en komplimang, eller i detta fallet flera, är ju harmless. Det är ju inte så att han har friat till mig och att jag liksom lägger mitt liv i hans händer.

ja men förstår inte varför du gör så stor grej utav det efter fyra dagar? Fortsätt prata och se vad som händer.
Det är väl fint med komplimanger.


   
SvaraCitera

Vad gulligt 🙂
Kärlek är gift glöm inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

varför du gör så stor grej utav det efter fyra dagar? Fortsätt prata och se vad som händer.
Det är väl fint med komplimanger.

Alltså, jag vet inte, känns bah så konstigt att få höra det hela tiden... Det känns så fejk men ändå inte... Kanske är för att det typ är första gången jag får komplimanger.

Det känns lite sådär som när någon säger gud va tjock jag är, sen säger en annan nejdå... Liksom, medlidande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

Vad gulligt 🙂
Kärlek är gift glöm inte det.

Kommer aldrig glömma det... hahahaha


   
SvaraCitera

Beliebes:

Alltså, jag vet inte, känns bah så konstigt att få höra det hela tiden... Det känns så fejk men ändå inte... Kanske är för att det typ är första gången jag får komplimanger.

Ooh, jag var också med om det. Fast jag var fjorton.

Sumpade chansen att få till det med den bästa tjejen jag träffat eftersom att jag friendzonade henne för att jag inte trodde att hon menade vad hon sa.

Gör inte samma misstag.


   
SvaraCitera

Beliebes:

Vet inte om det spelar någon roll men bör tilläggas att jag är äldst av oss.

Hur kan du vara så säker?


   
SvaraCitera

Beliebes:

Det känns lite sådär som när någon säger gud va tjock jag är, sen säger en annan nejdå... Liksom, medlidande.

Men nej, han skulle ju inte säga det om han inte menar det. tror jag.

Har ni pratat om att ses eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Sumpade chansen att få till det med den bästa tjejen jag träffat eftersom att jag friendzonade henne för att jag inte trodde att hon menade vad hon sa.

Aha, sånt suger...

Jag fattar liksom tycke för fort så jag brukar göra lite samma sak fast jag liksom säger att jag gillar människan och sen så gillar människan inte mig tillbaks...

AVEII:

Hur kan du vara så säker?

Säker kan man aldrig vara, men man märker på en person om den är den åldern eller inte... om personen inte är jätte bra på att skådespela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Har ni pratat om att ses eller så?

Alltså vi har inte pratat om att ses på riktigt, för det skulle ju va att gå väldigt för fort fram... Sist jag träffade någon från internet hade vi pratat i typ ett år innan...

Han har sagt att jag är en sån som han skulle kunna tänka sig träffa men det är liksom allt, och jag menar... bara det är ju enough.

Om det hade varit någon som bara ville ligga hade ju öppningsfrasen varit "Kan inte vi ses någon dag"


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

så han kan ligga

du hatar verkligen killar och sex du[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

du hatar verkligen killar och sex du[blush]

tvärtom [wink]


   
SvaraCitera

Beliebes:

Alltså vi har inte pratat om att ses på riktigt, för det skulle ju va att gå väldigt för fort fram...

bra, för tror ni dödar hela spänningen då.

Nej men tycker fortfarande att du gör en överdrivet stor grej utav det här. Se vad som händer. Ta det som det kommer.
Ta emot komplimangerna och le istället för att oroa dig.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tvärtom [wink]

men fy :$


   
SvaraCitera