Forumet - SNÄLLA HJÄLP!

SNÄLLA HJÄLP!

222 0 20
jag har ett stort problem.. jag är bisexuell.. och jag är bara 97,a! Mina vänner kommer inte accseptera mig om jag berättar, jag menar det är väll som att bli kär i en kille? jag behväer hjälp, för jag har märkt att jag har känslor för tjejer.. jag skulle göra allt för hjälp om: Hur jag hittar henne, hur jag ska säga till mina vänner utan att dom springer runt '' och akta hon kommer bli kär i dig! '' faan.. hjälp mig? gör vad som helst. </3

Spana också in:

Det kan vara roligt med såna här hemligheter. Om den innebär att du tvingas låtsas vara någon du inte är kan det vara otroligt jobbigt, men du är ju bisexuell och du kan hålla det hemligt för hela världen om du vill, du kan till och med vara tillsammans med den du är kär i (om hon har respektive känslor för dig) och ingen behöver ändå veta.

jag gillar inte den där "komma-ut" kulturen. Som hetero behöver du inte komma ut, för alla antar att du är hetero 24/7, oavsett vad du gör, men som bög måste man gå igenom massa press och lidande bara för att säga vem man är.