Aviseringar
Rensa alla

SNÄLLA HJÄLP!


Ämnesstartare

jag har ett stort problem.. jag är bisexuell.. och jag är bara 97,a! Mina vänner kommer inte accseptera mig om jag berättar, jag menar det är väll som att bli kär i en kille? jag behväer hjälp, för jag har märkt att jag har känslor för tjejer.. jag skulle göra allt för hjälp om: Hur jag hittar henne, hur jag ska säga till mina vänner utan att dom springer runt '' och akta hon kommer bli kär i dig! '' faan.. hjälp mig? gör vad som helst. </3


   
Citera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

du behöver inte säga det till någon , vi har alla våra hemligheter.
Sen tror jag att du vet att det är fullt normalt att vara bisexuell , sen kan det svajja lite mellan känslorna nu när du kommer in i puberteten osv. [zzz][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shaa, okej. Tack, men det ärså att jag har kommit in i puberteten jag menar har redan haft det. och mensen har kommit och massa, men jag har så jävla svårt.. För mina kompisar fattar ju inte!


   
SvaraCitera

tttoveericsson:

</3

Du behöver inte säga det till någon , vi har alla våra hemligheter.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack .. 🙂 tur att det finns någon som förstår, trots allt.


   
SvaraCitera

Äh, de behöver inte veta, än.. accepterar de dig inte för den du är är de väl knappast kompisar heller.


   
SvaraCitera

Du behöver inte prata med dem om det. Det viktigaste är att du själv har accepterat din sexualitet. Då spelar det ingen roll vad de andra tycker. 🙂


   
SvaraCitera

tttoveericsson:

jag har ett stort problem.. jag är bisexuell

mmm shit, du borde kolla upp det

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enkel lösning, säg inget. Du finns ändå inget där ute för dig än.


   
SvaraCitera

Kanske testa att inte vara så jävla förvirrad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tttoveericsson:

Mina vänner kommer inte accseptera mig om jag berättar

Varför berätta överhuvudtaget?
Bisexualitet är ju, till skillnad från homosexualitet, något som du nödvändigtvis inte behöver komma ut med.


   
SvaraCitera

Det kan vara roligt med såna här hemligheter. Om den innebär att du tvingas låtsas vara någon du inte är kan det vara otroligt jobbigt, men du är ju bisexuell och du kan hålla det hemligt för hela världen om du vill, du kan till och med vara tillsammans med den du är kär i (om hon har respektive känslor för dig) och ingen behöver ändå veta.

jag gillar inte den där "komma-ut" kulturen. Som hetero behöver du inte komma ut, för alla antar att du är hetero 24/7, oavsett vad du gör, men som bög måste man gå igenom massa press och lidande bara för att säga vem man är.


   
SvaraCitera

tttoveericsson:

gör vad som helst

vad som helst säger du?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera