Aviseringar
Rensa alla

SNÄLLA HJÄLP! Hon är helt förändrad!


Ämnesstartare

Hej

Jag och min fästmö (vi kan kalla henne Sara) behöver verkligen er hjälp!
Sara har helt tappat sexlusten!

Jag är 22 och hon är 24.
Vi har känt varandra i ungefär 2,5år och av dem har vi varit tillsammans i 2 år och förlovade oss nu precis i början av sommaren.

När jag träffade Sara så var hon en helgalen tjej som tidigare haft 4-5 förhållanden mer än jag haft. Hon hade hoppat av gymnasiet och flyttat hemifrån och mest ”levt livet” och haft sex lite överallt. När jag träffade henne hade hon varit singel i 1 år och börjat plugga igen. Vi sågs typ varje helg i ett halvår under hennes plugg sen när hon gick ut blev vi tillsammans. Jag minns att hon frågade mig innan vi blev ihop hur jag såg på sex? Hon sa typ att ”man kan ju ha sex utan att vara ihop men man kan inte vara ihop utan sex”, och jag (som inte var lika erfaren) höll med. Så vi blev tillsammans och den sommaren hade vi sex typ varannan dag (som minst) och sex 3 gånger om dagen (som mest). Ibland på morgonen, sen kvällen och sen morgonen därpå. (vi hade dock mycket tid då för ingen av oss hade jobb, då vi båda precis pluggat färdigt, och trotts att vi bodde hos Saras föräldrar under den sommaren hindrade de oss aldrig).

Jag tog kanske initiativen till sex 60% av gångerna och hon 40%. Varje gånge vi hade sex så kom hon minst en gång (men ofta mer) och vi båda höll med om att de vi aldrig haft något bättre sex. Vi kunde ibland prata om ställen vi haft sex på och ville ha sex på. Efter typ ett år så började initiativen minska till typ 70% , 30% för hon fick ibland lite ont i magen efter sexet så hon bröjade att ta ett läkemedel mot endrometrios som heter provera tror jag. Men vi hade endå sex minst 2-3 gånger i veckan trotts att hon ibland kunde få lite ont efter, och även ibland när hon hade mens, (inget stoppade hennes lust lixom). Läkemedlet gjorde magontet bättre med tiden (från att ha ont 1 gång i veckan till 1 gång var tredje månad (ibland längre). När vi flyttade ihop (efter att varit tillsammans i 1,5år) så ökade sexet lite i början, men efter någon vecka så hade de minskat igen till sex 1-2 gånger i veckan och initiativtagaren var jag 80% av gångerna. Nu förlovade vi oss innan sommaren men de har lixom minskat till sex 1 gång i veckan och initiativen är nu 90% från mig.

Jag börjar att bli riktigt frustrerad! Jag som nu är 22 är väldigt ofta kåt och så snygg kropp som Sara har så blir det inte lättare att hålla sig. Hon är fantastisk i mina ögon. Och jag säger det varje dag, jag handlar ibland underkläder med henne, gör i ordning mysiga kvällar med film och mat, men hon vill ändå bara ”mysa” (inget sex eller hångel). Jag har sagt till henne att jag tycker detta är jobbigt och skäms ibland ofta för att jag är så kåt men tror de beror på att jag har mycket hormoner i min ålder. Saras förklaringar (eller undanflykter) brukar ofta vara att hon bara inte är kåt. Ibland frågar jag lite om vi kanske skall mysa lite extra men då säger hon bara att hon inte blir kåt när jag tjatar. Så då brukar testar jag ibland att skapa mysiga stämningar och försöka pussa lite på henne, men då tycker hon att jag är för på och känner sig tvingad och de blir en ond cirkel. En annan sak kan vara huvudvärk, magont, eller att hon har skavsår mellan benen.

Jag pratade lite med mina vänner och nu när vi båda har nytt jobb och precis flyttat (bara bott tsm i typ 7 månader men ändå), så har de trott att hon känt sig stressad. Mina föräldrar bjöd mig och henne utomlands till kanarieöarna i 2 veckor, men under dem hade vi bara sex 2 gånger och de vara för ja ”tjatade”! Och det kändes riktigt misslyckat för hon tyckte bara jag täntke på sex och jag blev besviken för tyckte att inget hindrade oss från att mysa till det nu när vi var på semester. Hon sa att de var pinsamt för och hon kunde inte slappna av för föräldrarna (som bodde i hotellrummet bredvid kanske skulle höra). Men de var flera tillfällen som vi enligt mig kunde haft. Vi kunde gått iväg någon stans, simmat ut i vattnet, men hon hittade undanflykter som vi kan inte ha det i poolen för folk kan se (de var en stor pool) inte i havet för saltvattnet torkar ut henne etc. Det hade varit mer okej enligt mig om jag inte visste hennes förflutna att innan hon träffade mig (eller precis i början) kunde hon ha det överallt. Men hon ville helt enkelt inte och jag kan inte förstå varför.

Jag tog upp detta med henne för någon vecka sedan att jag tycker detta är väldigt jobbigt. Jag började känna mig misslyckad och att jag inte räcker till och började gämföra mig med hennes gamla killar sm hon kunde ha galet sex med överallt närsomhelst (nästan). Hon sa bokstavligt talat att hon älskar mig mest av allt, hon tycker jag är skitsnygg, att hon alltid tycker sex är mysigt men inte när hon känner sig tvingad, och att ingen kan få henne att komma så mycket som jag, men hon tror de är tabletterna som får henne att inte vara lika kåt och hon önskar att hon var som hon var innan. Det kändes som en liten tröst men när jag väntade o väntade på initiativ och inget ändå kom så börjar man ju tvivla på sig själv att hon bara ljög för att inte såra mig.

Jag vill tro på henne, för jag älskar henne också och jag vet hon tjatar om att gifta sig och skaffa barn (men jag tycker det är alldeles för tidigt), men ibland känns det bara som att hon hittar på undanflykter hela tiden. Och de gånger vi väl har sex eller hon suger av mig är det för att vara snäll ”hon typ offrar sig”. Men det har inte varit en ända gång som vi haft sex och hon inte tyckt det varit nice (och det märks på henne). Det är bara vägen till sängen (att få henne kåt idag) som är svårast. Hon blir helt enkelt inte kåt längre. Så jag hoppas det är tabletterna. Men slutar hon ta dem så finns en risk endometriosen kommer tillbaka och då får hon ont i magen och de vill jag inte.

Så frågan är om det finns någon jag kan göra för att få henne mer upphetsad?
Jag har testat att vänta ut det men hon kan hålla sig längre än vad jag kan och det kommer inga initiativ till sex från henne.

Hur hade ni gjort???

Är hon bara inne i en period osm varar i ett tag (1 månad till eller något år???).
Jag har ibland sagt att ”kan vi inte bara lägga oss i sängen och pussas lite så kanske du blir kåt?” Men då säger hon bara att man inte skall planera sex för då blir hon inte kåt.

Ja ni hör ju, vi behöver hjälp!
Jag ber om ursäkt för så lång text men ville ni skulle få alla kort på bordet så ni förstår så bra som möjligt!

Det kanske är fel på mig som vill ha sex så mycket, men är det onormalt när jag känner att vi är unga, nyförälskade och hennes ord ringer i mina öron som hon sa en gång ”man kan ha sex utan att vara ihop men inte ihop utan sex). Det var hennes ord, och det sårar mig för jag vet hur hon var, och det känns som att jag har ändrat henne. Jag tänker inte lämna henne för hon inte vill ha sex, men det är jobbigt för mig för jag blir sexuellt frustrerad och sexet blir ett problem när de borde vara grädden på moset.

Snäll hjälp oss!

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

/Frustrerad Fästman


   
Citera
Ämnesetiketter
Exner

Börja med att skriv en betydligt kortare sammanfattning, så ska jag ta en titt på det.


   
SvaraCitera

Läste, helt otroligt nog allt är nog väldigt trött. Men på 

Exner:
Börja med att skriv en betydligt kortare sammanfattning, så ska jag ta en titt på det.

Begäran hjälper jag grabben:
Dom har träffats i över ett år, i början knulla dom varje dag sen börja dom knulla mindre på grund av några tabletter och nu i slutet knullar dom aldrig och tjejen säger ts är på för mycket tjatar för mycket och nu är dom förlovade och han vill knulla men inte hon.


   
SvaraCitera

det är väl pillerna... respektera det


   
SvaraCitera
time
 time

Ta inga initiativ mer, förrän hon kommer till dig. Inte ens en antydan. Hon har sagt klart och tydligt vad problemet är: hon tycker att du tvingar henne, hon känner att du är för på. Klart tabletterna kan vara en del i den minskade lusten men jag tycker att du beskriver väldigt klart och tydligt hur hon tydligt kommunicerat med dig om att det blir en ond cirkel när du känns tjatig?

Så återigen: inga initiativ alls längre. Vänta ut henne. Låt det ta sin tid. 


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

Dumpa henne kallt. Säg nästan ingenting och låt henne inte veta något. Var likgiltig med henne och visa inga känslor när hon kontaktar dig. Sådana tjejer som hon (med tanke på hennes bagage) ska aldrig tas till relationsnivå.

Du slösar din tid.


   
SvaraCitera
time
 time

sudd:
Dumpa henne kallt. Säg nästan ingenting och låt henne inte veta något. Var likgiltig med henne och visa inga känslor när hon kontaktar dig. Sådana tjejer som hon (med tanke på hennes bagage) ska aldrig tas till relationsnivå.

Du slösar din tid.

Vilket "bagage"?


   
SvaraCitera

tumblr_lgsntvdSYk1qan8uio1_500.gif


   
SvaraCitera
Draug

Tough luck.


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

time: Vilket "bagage"?

Läs trådstarten.


   
SvaraCitera
time
 time

sudd:

Läs trådstarten.

Det har jag gjort. Vilket "bagage" är det du tänker på?


   
SvaraCitera

Det finns väl hormontillskott på apoteket som kan öka sexlusten? Det skulle ni ju kunna testa med (om hon vill). Annars skulle jag nog säga att du ska vänta på att hon vill, eller försöka luska i det om hon kanske börjat tappa intresset för dig? 


   
SvaraCitera
Draug

 Sexuell frustration.,. Måste vara hemskt fäller en tår.,. Var nöjd med det du har.


   
SvaraCitera

sudd:
Dumpa henne kallt. Säg nästan ingenting och låt henne inte veta något. Var likgiltig med henne och visa inga känslor när hon kontaktar dig. Sådana tjejer som hon (med tanke på hennes bagage) ska aldrig tas till relationsnivå.

Du slösar din tid.

haha, idiot


   
SvaraCitera
sudd
 sudd

time: Det har jag gjort. Vilket "bagage" är det du tänker på?

"Verkar" inte så. Ts har en partytjej som har dessutom hoppat av gymnasiet och har haft kul  "lite överallt". Ts verkar ha en magisk vision om "kärlek" (utan ta faktorer som att tjejen "behöver leka av sig")  och därefter förlovat henne trots att förhållandet pekar nedåt. 


   
SvaraCitera