Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp! Läs, its about sex


Ämnesstartare

Hej, jag är en 13 årig tjej som gärna vill förlora oskulden. Det är många jag känner som är 13 och är av med oskulden för länge sen. Men problemet hos mig är att jag provade ta en morot med mandelolja istället för glidmedel. Men den gick inte in!! Så jag vågar inte göra mer än så för det är pinsamt. Snälla hjälp...


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Va?? 


   
SvaraCitera

Chilla, vänta ett par år med det.


   
SvaraCitera

Gå fram till någon random snubbe och säg att då är skit kåt och sen knullar ni i någon gränd.


   
SvaraCitera

Vad är det som får dig att du vill skynda dig till att bli av med oskulden?


   
SvaraCitera

Det spelar ingen större roll när du förlorar den.


   
SvaraCitera

Hej, jag är 14 år och oskuld. Jag skulle gärna bli av med den. 

Nää, jag har inte så bråttom med det, höger hand fungerar för mig. Ta det lugnt!


   
SvaraCitera

April, april eller?


   
SvaraCitera

Jag tycker spontant att något är konstigt om man inte kan köpa dildo och glidmedel men kan ha sex. Förvirrad


   
SvaraCitera

grejen är den att du kommer ångra dig så jävla hårt när du blir äldre, vafan 13? det är inte brottom. Vänta på någon som respekterar dig och tror på dig iallafall. mycket coolare att säga att man är oskuld och väntar än att sägga att man hetsa bort den. SUCK


   
SvaraCitera

grejen är den att du kommer ångra dig så jävla hårt när du blir äldre, vafan 13? det är inte brottom. Vänta på någon som respekterar dig och tror på dig iallafall. mycket coolare att säga att man är oskuld och väntar än att sägga att man hetsa bort den. SUCK


   
SvaraCitera

Du kan ju endå testa med en mindre morot, han kanske inte har så stor kuk som du tror.


   
SvaraCitera

Varför är det brottom? Det låter helt sjukt ju, tretton bast liksom...


   
SvaraCitera

Jag är 12.

Jag kollar på Bolibompa och leker med barbiedockor..


   
SvaraCitera

Att stoppa upp en morot kommer garanterat inte vara samma grej, och antagligen är du ju inte så sjukt tänd på din grönsak, utan vill snarare se om det överhuvudtaget går. När du har sex (vilket du absolut borde vänta med) ska du ha det när du är våt, precis som att en kille måste få stånd för att kunna ligga så bör en tjej bli våt, annars kommer det inte vara någon som helst njutning. Det finns dock stor risk att det kommer göra väldigt ont. vänta för fan, varför ens skynda på så mycket. 


   
SvaraCitera