Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp. Måste få tillbaka honom.


Ämnesstartare

Hur får man tillbaka sin kille? Har ni några tips? Han är en kille som inte tycker om att man är på honom för mycket, men om man samtidigt inte visar intresse så skiter han i en. När ni läser detta så måste ni förstå, att jag kan inte leva utan honom. Han är verkligen mitt allt, och det säger jag med handen på hjärtat.

Vi har varit tsm i 2 år och 7 månader nu. Men för någon dag sedan var han otrogen mot mig med en annan tjej. Han kysste henne mitt framför mina ögon. Han berättade även att de hade gjort saker innan jag kom till platsen. Dock, tror jag att han gör detta som hämnd för vad vilka misstag jag har gjort mot honom tidigare i vårt förhållande. Han har till och med sagt det själv, att han gjorde det för allt jag gjort mot honom. Jag har gjort mycket dumt - jag har varit otrogen mot honom innan. Han förlät mig första gången. Och, jag lovade att inte göra om det.

Vi fortsatte vara tsm, sedan råkade jag göra samma äckliga misstag igen (och när jag säger otrogen menar jag inte sex, jag har aldrig gått så långt med någon annan förutom min kille). Jag gjorde det inte för att jag egentligen ville, jag ville bara ha bekräftelse. Men jag förstod inte vilken underbar kille jag redan hade. Han blev riktigt sårad och besviken. Han visste inte vad han skulle ta sig till, men han fortsatte vara tsm med mig. Det var ett år sedan jag var otrogen, och han har varit stark hela tiden. Vi har haft det sjukt bra under detta året. Tills nu. Det är nu som han börjar hata mig. Det är nu, efter ett år, som han hämnas. Varför?

Jag är så otroligt sårad för vad han har gjort mot mig, och jag kanske förtjänar det. Men jag tänker inte leva utan honom. Och jag menar det. Jag tänker hoppa om jag inte får tillbaka honom. Så, snälla hjälp mig. Han hatar mig verkligen. Han svarar inte på mina sms längre, när jag åkte hem till honom så skrek han hur mycket som helst på mig att jag skulle dra och så. Men jag vet om att han gör det bara för att han inte mår bra. Han brukar inte dricka för mycket, men nu de senaste två veckorna så har han köpt hem hur mycket sprit som helst. Hur kan jag hjälpa honom, även om han hatar mig och vill inte se mig? Jag vet att han innerst inne vill ha mig hos honom, annars hade han aldrig förlåtit mig från första början för de sakerna som jag gjort mot honom. Men jag ångrar vad jag har gjort, jag har försökt vara den bästa flickvännen till honom och försökt gottgöra honom (kanske inte gottgöra direkt, men ni förstår väl). Men snälla hjälp mig att få honom tillbaka. Snälla.


   
Citera

Som man bäddar får man ligga.

Putonasmile:

Hur kan jag hjälpa honom

Låt honom vara. Vill han överhuvudtaget ha någon kontakt med dig så är det han som ska ta den kontakten. Men bli inte förvånad ifall du aldrig mer hör av honom.


   
SvaraCitera

Stick.
Jag tycker du är dum i huvudet som skiter i det blå skåpet, flera gånger. Skulle jag öppna det skåpet nu, så skulle det bara välla skit över mig.
Att du gör det för uppmärksamhets skull är första tecknet.
Då tror jag inte riktigt att han är "ditt allt".
Sen att han hämnas på dig för gammal ost visar också att ert förhållande inte är nyttigt. För båda av er.
Jag är också en långsint människa, hade jag valt att "förlåta det", så hade jag nog aldrig riktigt förlåtit det.
Men jag hade å andra sidan lämnat dig direkt.

Stilla dig flicka lilla, tiden läker alla sår.

Slänger in ett citat från låten jag lämpligtvis lyssnar på just nu.
"Love it will not betray, dismay
or enslave you, it will set you free."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk förändras. Om du inte varit otrogen så skulle du haft mer att säga om saken, men nu är det som det är och det måste du acceptera. Ibland fuckar man upp, det är inget hemskt med det men man måste ändå ta konsekvenserna.

Om han vill dricka och vara med andra tjejer så får du låta honom.

Sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vill osså citera dålia låtar :PPppP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att folk skriver att du bara ska lämna...och jag tror det är det bästa valet med... Men jag vet också hur svårt det är att släppa någon man älskar....även hur dåliga saker man gjort emot varandra.

Jag vet att det är jätte svårt att släppa taget och det känns som man ska dö utan sin partner...jag har känt det massor av gånger men jag har inte dött än.

Tycker du ska kämpa på utan honom. Han behandlar dig inte väl.[n]


   
SvaraCitera

Putonasmile:

Men för någon dag sedan var han otrogen mot mig med en annan tjej

Putonasmile:

jag har varit otrogen mot honom innan

Putonasmile:

Han är verkligen mitt allt

Du är rädd för förändring det har inget med honom att göra(förutom att han är förändringen)
Låter ju inte direkt som det mest hållbara förhållandet, och va seriös han är inte ditt allt när du har en annan snubbe mellan benen[tired]

Fortsätter du söka efter honom och ni blir tillsammans tillslut blir ni olyckliga och du slutar som den där tjejen som blir slagen av sin pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förtroende är något man förtjänar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putonasmile:

sedan råkade jag göra samma äckliga misstag igen

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putonasmile:

Snälla.

Borde du inte varit snäll från första början? trash.

Hoppas han verkligen går ifrån dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här kommer inte gå


   
SvaraCitera