Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mej nu!!! viktigt


Ämnesstartare

Jag började gymma för 1 år sen och det tog nog 3 månader innan man såg riktiga resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Det tar "lång" tid att få resultat. Läs på mer om träning och ge det ett år så ska du se att det börjar ta sig.

1 år .. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:
om du äter skräpmat medans du går och tränar leder ju träningen till ingenting, det blir liksom plus minus noll. Så ja, det är viktigt att veta vad du stoppar i dig 

men asså jag hill inte bränna fett!! jag vill bara ha större rumpa 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Jag började gymma för 1 år sen och det tog nog 3 månader innan man såg riktiga resultat.

men Gud va bra!! 3 månader är inte så lång tid 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:

men Gud va bra!! 3 månader är inte så lång tid 😉

Dock hade jag redan ganska mycket muskler från början 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Dock hade jag redan ganska mycket muskler från början 

fast jag är rätt otränad, min mage är inte tjock men inte heeelt platt heller. lite mage har jag, min rumpa består av fett men den är inte så stor kan säga normal men inte sån rund o go som jag vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:

Stämmer visst. Kost är a och o.

Anonym001:
om du äter skräpmat medans du går och tränar leder ju träningen till ingenting, det blir liksom plus minus noll. Så ja, det är viktigt att veta vad du stoppar i dig 

eh man får fortfarande i sig protein och kalorier så röven kommer ju bli större oavsett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:

men asså jag hill inte bränna fett!! jag vill bara ha större rumpa 🙂

Då är det squats du måste göra men fettet från onyttigheter och sånt gör att rumpan ser fetare ut också. Så det spelar ingen roll. Då kunde ju tjejer med assnygga kroppar gå runt och äta skräpmat och liknande hur mycket som helst, så det är inte bara magen som påverkas av det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

eh man får fortfarande i sig protein och kalorier så röven kommer ju bli större oavsett

Ja den blir fetare men formen blir ju inte så fin.. Dessutom kan det bli att den hänger ner än blir fast och det är fasta rumpor tjejer vill ha, inte hängiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001: Ja den blir fetare men formen blir ju inte så fin.. Dessutom kan det bli att den hänger ner än blir fast och det är fasta rumpor tjejer vill ha, inte hängiga

behöver den ju inte alls bli. squats => gluteus maximus-muskeln blir större


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

D1a kske är lite OT, men såg sminkade 10-åringar innan med kläder det stod typ "sexy" på. :€€€

Sjukt samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det skulle förvåna mig om d bar stringtrosor också :$$$$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Det skulle förvåna mig om d bar stringtrosor också :$$$$$

Tänker du ofta på vilka underkläder 10åriga tjejer har på sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tänker du ofta på vilka underkläder 10åriga tjejer har på sig?

Alltså när de går klädda som de gjorde och var sjukt uppsminkade så undrar en ju vad det är som händer... Då jag stod där och äcklades så kopplade jag samman de med en trosreklam till barn jag såg för ett tag sedan någonstans, o ja.... Sedan var jag fast i de tankarna baaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:

Då är det squats du måste göra men fettet från onyttigheter och sånt gör att rumpan ser fetare ut också. Så det spelar ingen roll. Då kunde ju tjejer med assnygga kroppar gå runt och äta skräpmat och liknande hur mycket som helst, så det är inte bara magen som påverkas av det 😉

jaha okej tack! men tror du waist trainer är bra under SQUATS osånt duvet


   
SvaraCitera