Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mej!!


Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

skolsköterska då.

Tror inte vi har nån sån heller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaameej:

Tror inte vi har nån sån heller..

[chocked][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får typ kolla upp de när vi börjar efter jul el nått!


   
SvaraCitera

Räkna ut ditt BMI. Se om du är undernärd. Hoppas att allt går bra tilsist.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tinasw:

Räkna ut ditt BMI. Se om du är undernärd. Hoppas att allt går bra tilsist.

Mitt bmi ligger på 14,7 inte så lågt va?:S ,Tack[smile]


   
SvaraCitera

lillaameej:

Mitt bmi ligger på 14,7 inte så lågt va

men gud, under 17,5 är anorektiskt.
jag vet folk som blivit inlagda vid 16


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anarkistkola:

men gud, under 17,5 är anorektiskt.
jag vet folk som blivit inlagda vid 16

Asså shit[cry] ,trodde faktist inte ja var så underviktig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste söka hjälp och bli frisk från skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzasoet:

Du måste söka hjälp och bli frisk från skiten.

Mm ja vet men vene riktigt hur ,vill inte mina föräldrar ska veta nått så.
vågar inte prata med kurator o grejs för dom snackar ändå bara me mina föräldrar så fort ja gör nått som inte är bra ju[sad] hatar de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaameej:

Mm ja vet men vene riktigt hur ,vill inte mina föräldrar ska veta nått så.
vågar inte prata med kurator o grejs för dom snackar ändå bara me mina föräldrar så fort ja gör nått som inte är bra ju hatar de!

Men gumman det är ändå bäst om du pratar med typ kuratorn, och att dina föräldrar får veta, dom älskar dig och kommer göra allt för att du ska bli frisk. Du är deras dotter och dom förtjänar att veta. Det kommer kännas jobbigt i början att berätta, men ensam med såna här tankar..? nej ingen bra ide. Du måste bli frisk och då måste du låta andra hjälpa dig på vägen. Du kommer tacka dom sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzasoet:

gumman det är ändå bäst om du pratar med typ kuratorn, och att dina föräldrar får veta, dom älskar dig och kommer göra allt för att du ska bli frisk. Du är deras dotter och dom förtjänar att veta. Det kommer kännas jobbigt i början att berätta, men ensam med såna här tankar..? nej ingen bra ide.Du måste bli frisk och då måste du låta andra hjälpa dig på vägen. Du kommer tacka dom sen.

Tack för att du bryr dej ,men problermet är att ja för nån vecka sen var tvungen att gå till typ en läkare el var de va vet inte riktigt var så arg o ledsen så kmr inte ihåg men iaf så skulle ja dit för min lärare hade pratat me mamma om att hon trodde ja hade ätstörning o grejs vilket ja nekade såklart,men ja gick iaf dit efter mkt men vääl där vågade ja inte berätta hur de var o så så sa att ja inte hade nå problem att min lärare bara var orolig för ja är smal o grejs, så vågar lixom inte tala saning för läkare/kurator riktigt det är jätte synd tycker ja men vet inte hur ja ska kunna våga de riktigt ,men efter de mötet så tyckte dom inte ja behövde komma mer eftersom dom trodde allt va bra med mej föutom att ja var lite smal, ja ångrar att ja inte berättade som de var nu[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej. alla som skrivit i den här tråden är praktmongon. nästan, iallafall. till ämnet.

ålder/längd/vikt? hur är dina matvanor? tränar du något, isåfall vad och hur mycket?

just det, quota mig för guds skull om du svarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

ålder/längd/vikt? hur är dina matvanor? tränar du något, isåfall vad och hur mycket?

vrf vill du veta allt de är min fråga?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillaameej:

vrf vill du veta allt de är min fråga?!

är du tvungen att fråga det så behöver du knappast hjälp för ätstörning, då har du värre problem än så. du kan ju skita i att svara om du vill också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men okej förlåt bli inte så arg snälla ,ja kan svara på dina frågor!

mörknäs:

ålder/längd/vikt? hur är dina matvanor? tränar du något, isåfall vad och hur mycket?

16,165,40 ja tränar inget föutom i drott ,o ibland ute o går orkar inte så mkt mer:/


   
SvaraCitera