Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig


Ämnesstartare

jag och min bästa kompis pojkvän har strulat i nästan i ett halvår och igår kom hon på oss hångla hon blev skit sur på och skog mig på käften och sa att jag va ett snuskigt svin snälla va ska jag göra för att hon vill prata me mig har skickat sms men hon säger bara att jag är ett svin vilket jag inte är hon ljuger och säger att jag är de till andra vänner va ska jag göra


   
Citera

Äger:

hon säger bara att jag är ett svin vilket jag inte är

är du helt säkert? titta i spegeln en extra gång [wink]


   
SvaraCitera

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

är du helt säkert? titta i spegeln en extra gång

helst säker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis en sådan här tråd skapades för någon vecka(?) sedan


   
SvaraCitera

Äger:

hon säger bara att jag är ett svin vilket jag inte är

vilket du visst är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äger:

jag och min bästa kompis pojkvän har strulat i nästan i ett halvår och igår kom hon på oss hångla hon blev skit sur på och skog mig på käften och sa att jag va ett snuskigt svin snälla va ska jag göra för att hon vill prata me mig

Hon har all rätt att vara arg på dig tycker jag. Om du verkligen ångrar dig ska du dock göra som du gjort och tala om det för henne. Om hon tar dig tillbaka som vän är dock svårt att avgöra i nuläget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massacre:

vilket du visst är.

de vet du ingenting om


   
SvaraCitera

Du är dålig, man gör inte så. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

Du är dålig, man gör inte så.

vadå jag va ju kåt och hon behöver fan inte slå mig på käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag orkade inte läsa, men den här ska ej vara i skönhet[mad]


   
SvaraCitera

Äger:

vadå jag va ju kåt och hon behöver fan inte slå mig på käften

Du är en dålig bästa vän.


   
SvaraCitera
ziiesh

Äger:

jag och min bästa kompis pojkvän har strulat i nästan i ett halvår

Alltså.. för det första förstår jag inte hur du har kunnat leva med det i ett halvår för så gör man inte.
För det andra vet jag verkligen att man gör fel ibland, senaste månaderna har jag gjort flera saker som jag ångrar, och det ÄR jobbigt och man kan inte göra så mycket åt det.
Att din kompis är skitförbannad är ju inte konstigt alls, hennes pojkvän har varit med dig jättemycket istället för med henne, och du har definitivt också gått bakom hennes rygg. Jag hade reagerat på precis samma sätt som henne.
Undrar hur gamla ni är.

Det kan bli bättre med tiden, och blir det inte det så är det inte mycket att göra åt - det känns ganska oförlåtligt när det faktiskt gäller ett halvår, det är en jävla massa tid.

Grattis, han var säkert jättehärlig och det var säkert jättespännande. Men vissa saker gör man bara inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

Du är en dålig bästa vän.

vet la fan inte du känner inte mig


   
SvaraCitera

Äger:

vet la fan inte du känner inte mig

drog bara den slutsatsen att eftersom du strulat med din bästa väns kompis kille i ett halvår utan att ha berättat det för din bästa vän så är du en dålig bästa vän [no-no]


   
SvaraCitera