Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig


Ämnesstartare

ziiesh:

För det andra vet jag verkligen att man gör fel ibland, senaste månaderna har jag gjort flera saker som jag ångrar, och det ÄR jobbigt och man kan inte göra så mycket åt det

Men jag ångrar mig inte,vi fattade tycke för varandra.

ziiesh:

Alltså.. för det första förstår jag inte hur du har kunnat leva med det i ett halvår för så gör man inte.

väldigt lätt om man är kär

ziiesh:

Att din kompis är skitförbannad är ju inte konstigt alls,

hon behöver inte bli så förbannad
pss omoget att slå en på käften, o kalla mig för svin mm. Vi är 15

ziiesh:

Jag hade reagerat på precis samma sätt som henne.
Undrar hur gamla ni är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

drog bara den slutsatsen att eftersom du strulat med din bästa väns kompis kille i ett halvår utan att ha berättat det för din bästa vän så är du en dålig bästa vän

men är du dum eller? Jag skulle fan inte vågat säga de, va ju inte meningen att hon skulle få reda på de. De är ju hon som är en dålig vän,som slår en på käften och säger taskiga saker


   
SvaraCitera

Äger:

men är du dum eller? Jag skulle fan inte vågat säga de, va ju inte meningen att hon skulle få reda på de. De är ju hon som är en dålig vän,som slår en på käften och säger taskiga saker

hahahaha [n][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

hahahaha

vad va de som du skrattar åt?


   
SvaraCitera

Äger:

vad va de som du skrattar åt?

Äger:

va ju inte meningen att hon skulle få reda på de.

Du är en dålig bästa vän.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag förstår din fd bästa vän helt och fullt..
Som andra sagt, så gör man inte, hade jag fått veta att min bästa vän hållt på med min pojkvän så skulle väl uppsägande av kontakt och en käftsmäll vara väldigt lindrigt, och nog skulle jag väl bli sur på han oxå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

hade jag fått veta att min bästa vän hållt på med min pojkvän så skulle väl uppsägande av kontakt och en käftsmäll vara väldigt lindrigt

Du hon håller på att sprida ut falska skaer om att att vär är kräk,svin mm hur fan tror du de känns mina andra vänner är också förbannade håller på att kalla mig för lögnaktig även om jag inte har ljugit om nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

Du är en dålig bästa vän.

en va fan du begär ju att jag skulle berätta de för henne. Om du va i min sits,så skulle du inte heller våga säga något de är fan taskigt


   
SvaraCitera

Äger:

Om du va i min sits,så skulle du inte heller våga säga något de är fan taskigt

Om jag var i din sits skulle jag inte strulat med honom från första början [mad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Äger:

Du hon håller på att sprida ut falska skaer om att att vär är kräk,svin mm hur fan tror du de känns mina andra vänner är också förbannade håller på att kalla mig för lögnaktig även om jag inte har ljugit om nåt

Lilla vän..
Vänd din synvinkel till din kompis syn på saken, Du har en pojkvän som du älskar och du har en bästis som du litar på, och sen helt plötsligt visar det sig att dom strular, skulle inte du bli väldigt förbannad då?

Du kan väl inte vara så blåst att du inte insåg att din kompis faktiskt skulle komma på er nångång?

Jag tycker inte alls din kompis sprider ut falska saker om dig, den bästisen som strular med ens pojkvän, är faktiskt ett svin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

Om jag var i din sits skulle jag inte strulat med honom från första början

jo om du va kåt o kär i han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

skulle inte du bli väldigt förbannad då?

Jag vet inte,har svårt att bli arg

Jeay_L:

Du kan väl inte vara så blåst att du inte insåg att din kompis faktiskt skulle komma på er nångång?

jo då är jag nog blåst, vi har ju skött de snyggt i ett halvår enda till nu

Jeay_L:

Jag tycker inte alls din kompis sprider ut falska saker om dig, den bästisen som strular med ens pojkvän, är faktiskt ett svin!

hmm enligt dig ja, en om du kände mig så skulle du inte ha sagt de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förväntar du dig sympati?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Äger:

Jag vet inte,har svårt att bli arg

Skulle väl säga att 99% skulle bli sårad, ledsen eller arg om det hände

Äger:

jo då är jag nog blåst, vi har ju skött de snyggt i ett halvår enda till nu

Du är mycket blåst!

På ett sätt hade det varit en sak om ni båda var full och det var en engångsfyllegrej men det höll på i ett halvår, ett halvår är väldigt lång tid, speciellt då det gäller förhållanden o.s.v. i din ålder!

Äger:

hmm enligt dig ja, en om du kände mig så skulle du inte ha sagt de

Ehm.. Hade jag känt dig så hade jag varit en av dom som kallade dig svin!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

Förväntar du dig sympati?

ja


   
SvaraCitera