Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mig!!!!!!


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nu har vi varit tillsammans i 4 år, så det är värt att känna sig pinsam (även om jag itne tycker att det behövs) och låta föräldrarna ta del av det hela!

tack för dina kloka ord och råd, de hjälpte mig verkligen en bit på vägen [bigsmile] är även skoj att du själv lyckats så bra med nästan en likadan sak [smile]


   
SvaraCitera

carolinesmile:

tack för dina kloka ord och råd, de hjälpte mig verkligen en bit på vägen [bigsmile]

Vad roligt! Pratade du med din pappa eller hur gjorde du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vad roligt! Pratade du med din pappa eller hur gjorde du?

pappa ska tänker inte bestämma sig förrän han träffat honom, så bara å vänta nu, men är ganska säker på att de kan funka om han får mer koll på stället där jag ska vara och så [smile]


   
SvaraCitera

Gjorde en likadan tråd när jag var 15 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Gjorde en likadan tråd när jag var 15

på vilket sätt var den lik min? [confused]


   
SvaraCitera

carolinesmile:

på vilket sätt var den lik min? [confused]

Fick ej åka och träffa en tös jag träffat genom internet. Gjorde en tråd å försökte få tips om hur man övertalade dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Fick ej åka och träffa en tös jag träffat genom internet. Gjorde en tråd å försökte få tips om hur man övertalade dem.

I see [smile] fick du några vettiga svar, och hur gick de sen?


   
SvaraCitera

carolinesmile:

fick du några vettiga svar,

Jupp. Så som att försöka föreslå att föräldrarna hör av sig till varandra innan och så.

carolinesmile:

och hur gick de sen?

Hon kom till mig istället, efter att våra föräldrar talats vid över telefon så det var okej och så.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

När jag var 15 träffade jag min nuvarande sambo, som då var 19. Han bodde hos mig en helg då min pappa inte var hemma, men pappa pratade med honom i telefon först.

wtf, var du inte oskuld för 1 år sedan? :S och okysst om jag inte minns fel?

Herregud, jag tänkte på zaltaketchenx eller vad han nu hette, sorry my bad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De verkar finnas hopp för mig då [bigsmile]

Slumpartad:

Jupp. Så som att försöka föreslå att föräldrarna hör av sig till varandra innan och så. Hon kom till mig istället, efter att våra föräldrar talats vid över telefon så det var okej och så.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

De verkar finnas hopp för mig då [bigsmile]

Titta på filmen.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

De verkar finnas hopp för mig då [bigsmile]

Var bara inte uppkäftig och sur om de nekar.

Du kapar så lätt de chanser du kan få till att de ångrar sig. Försök hantera det vuxet. Även om du vill kväva dem i sömnen.


   
SvaraCitera