Aviseringar
Rensa alla

Snälla, hjälp mig!


Ämnesstartare

Hej alla!
Jag behöver hjälp med mig stil. Jag är punkare/emo, men jag vill inte färga håret svart, vill inte göra mig av med alla mina rosa kläder. Då får jag dåligt sammvete. Vad ska jag göra? Jag tycker om min stil, men får bara dåligt sammvete [cry] Jag vet att man kan vara färgglad emo, men det passar inte med en punkare med rosa tröja, vanliga jeans och svart läppstift [shake]
Tacksam för svar.


   
Citera


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blanda dom rosa kläderna med svarta då ^^ yay emo [tard][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/suicide


   
SvaraCitera

Ta det som du känner dig bekväm i. Själv har jag alltid mjukisar. Man kan ju inte röra sig i jeans. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har färgat håret svart ^^


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

suicide


   
SvaraCitera

Punkfia:

svart läppstift

not hot [n]


   
SvaraCitera

peruk [y]


   
SvaraCitera

Men varför rätta sig efter en speciell stil? [surprised] Varför inte bara testa olika kläder & smink & se vad du trivs i, skit i om det inte är punk eller inte emo eller inte whatevah ^^ Jag tycker det viktigaste är att trivas i kläderna man har på sig, inte att tillhöra ngn kategori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde emos och punkare hade som vana att "vara sig själv"


   
SvaraCitera

Punkfia:

men det passar inte med en punkare med rosa tröja, vanliga jeans och svart läppstift [shake]

[cry][cry][cry]
svart läppstift bör vara förbjudet speciellt när det sitter på en fjortis som du.

klä dig i det du vill (må då hända att det är dina rosa kläder) så är du mest punk.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

punk.

man är inte punk.


   
SvaraCitera
Hando

Punkfia:

vill inte göra mig av med alla mina rosa kläder

Du vet att du vill


   
SvaraCitera