Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mig


Ämnesstartare

Hej.
Jag hade oskyddat sex med min pojkvän 2 ggr under en helg och på måndagen tog jag ett dagen efter piller.
Sedan i veckan hade vi oskyddat sex en gång till, men han kommer aldrig i mig utan tar ut den 10-15 sekunder innan.
Sen nu en vecka senare får jag plötsligt mens? I en dag och nästa dag så kommer det bara brunaktiga flytningar typ.
Kan jag vara gravid?


   
Citera

ta ett grav test om det inte ger utslag så vänta nån vecka och ta det igen då. bara ett allmänt tips om han bara drar ut den innan så finns det en möjlighet att han har kommit innan och du kan ändå bli gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ryktas om att det finns test för sånt där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

Ja.

idomin <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå idomin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FALCON PUNCH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heypadey:

Sen nu en vecka senare får jag plötsligt mens? I en dag och nästa dag så kommer det bara brunaktiga flytningar typ.

Jag kan ingenting när det gäller p-piller, men a, ha inte oskyddat sex? om ni struntar i det får du faktiskt skylla dig själv om du upptäcker att du blir gravid.

heypadey:

Kan jag vara gravid?

Nej inte om du har fått mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men finns det inget som heter mellanblödningar?
För jag borde egentligen få min mens om 2 veckor. Eller kan dagen efter pillret ha lagt mensen tidigare lr ngt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heypadey:

Men finns det inget som heter mellanblödningar?

Jo..haha

heypadey:

För jag borde egentligen få min mens om 2 veckor. Eller kan dagen efter pillret ha lagt mensen tidigare lr ngt?

ingen aning. Men om du har fått mens är du inte gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men mensen lr var det nu var, var bara i en dag sen kom det bara bruna flytningar.


   
SvaraCitera

Efter att man har tagit dagen efter piller så kan mensen bli lite oregelbunden, det är inget konstigt med det. Du borde ha fått information om hur detta piller fungerar eller den som gav det till dig sa inte ett ord? Sedan bör man också göra ett gravtest efter man har tagit ett dagen efter piller för att se att man inte är gravid ändå - för du vet väl att dagen efter piller inte förhindrar graviditet till 100 %..? Använd ett p-medel i fortsättningen för avbrutet samlag är ingen p-metod![no-no] Det kan komma lite spermier innan killen kommer...sk. försats...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heypadey:

på måndagen tog jag ett dagen efter

Tisdag? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera