Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mig!


youmademe:

men abort är nog inte så lätt som vissa tror..

Johora, om det inte gått mer än en viss tid, då man måste ha ett specifikt skäl till att göra abort - men tills dess (och det är lååååång tid) så är det inga problem! [wink]


   
SvaraCitera

arlsson:

redan efter 2 dagar tror ni att jag är gravid?

jag har hört nånsatans att tjejer får lite blod när en spermie träffar ägget.

arlsson:

jag hade oskyddat sex med en kille 2 hela nätter

hittills verkade det inte så konstigt

arlsson:

vet inte hur många gånger men han kom i mig
ett antal gånger.

är du helt från vettet???Det krävs i teori bara en enda spermie för att befrukta ditt ägg.I en utlösning finns minst 100000000000000spermier vet ej antalet men de e fett många[tard]
Och att du lät honom komma i dig var helt från vettet.Spermier kan överleva flera dagar!typ 6 dagar

arlsson:

åt p-piller en kort period men slutade med dom för ca 2 år sedan.

jag märker att du inte har nån sexualkunskap .Du borde ta mer ansvar för dina handlingar.
hahahahhahahahahaha att ha tagit p-piller för två år sen hjälper inte [bigcheers][bigcheers] det e som om du skulle säga att du nvände komdom förra gången och nu haft oskyddat sex ![no-no]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

det e som om du skulle säga att du nvände komdom förra gången och nu haft oskyddat sex ![no-no]

Hahah, rätt bra sagt.. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheChippen:

så är det inga problem! [wink]

Öh? Rent psykiskt kan det vara ett stort problem.[rolleyes][zzz]


   
SvaraCitera

Imoon:

Öh? Rent psykiskt kan det vara ett stort problem.[rolleyes][zzz]

Jo, men gav henne lite stöd ifrom av fakta, så då blir det psykiska inte lika jobbigt längre [wink]


   
SvaraCitera

Imoon:

Öh? Rent psykiskt kan det vara ett stort problem.[rolleyes][zzz]

Jo, men gav henne lite stöd i from av fakta, så då blir det psykiska inte lika jobbigt längre [wink]


   
SvaraCitera

TheChippen:

Jo, men gav henne lite stöd ifrom av fakta, så då blir det psykiska inte lika jobbigt längre [wink]

(MOBILT SKITINTERNET - LADDAR ASLÅNGSAMT!! Råkade dubbelklicka 14 ggr ;D haha)


   
SvaraCitera