Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mig.


Ämnesstartare

Jag har en jävla ångest känsla nu. Jag har slösat säkert över hundra kr på min vän. Och jag får inte ens tillbaka pant eller ett tack. När jag bjuder han på en dricka dela han inte med sig och kanske till och med häller ut den. Jag får aldrig ett tack eller bara kritik. Eller så får jag irriterande kommentarer. Jag bjuder nästan på allt. Och nu har jag ångest känslor som aldrig förr. Slut på pengar. Slut på kul. Och han frågar bara om jag kan köpa han saker. Och ibland bara lämnar han mig.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag är fan grinfärdig av all ångest.


   
SvaraCitera

Sluta köp saker åt honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns försent.


   
SvaraCitera

då ä han inte värd o bjuda på nåt förän han betalat tillbaka 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant. Men han säger att han aldrig har pengar. Jag köpte en sak åt han som han sa att han behövde mer än allt i världen. Sen använde han upp den på en timme. Han sa att behövde den hemma.


   
SvaraCitera

Snälla rara människa 🙁 


   
SvaraCitera

Behöver du hjälp med att sluta onanera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han handlade upp min pengar som jag egentligen sparade. Han på riktigt tog dom.


   
SvaraCitera

qwertyy:
Han handlade upp min pengar som jag egentligen sparade. Han på riktigt tog dom.

Anmäl honom för stöld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men han har typ alltid varit där för mig. Men nu tar han skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bara vara själv. Med mamma pappa och brorsan, men han är här och tar allt och tar för sig. Använder min dator utan tillåtelse, äter godis som min mamma köpte åt mig. Dricker ur drickan jag fick av mamma. Han bara tar för sig. Jag känner mig hopplös och slut på livslust.


   
SvaraCitera

qwertyy:
Jag vill bara vara själv. Med mamma pappa och brorsan, men han är här och tar allt och tar för sig. Använder min dator utan tillåtelse, äter godis som min mamma köpte åt mig. Dricker ur drickan jag fick av mamma. Han bara tar för sig. Jag känner mig hopplös och slut på livslust.

Stå upp för dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livslust var lite att överdriva men det känns så. Jag skiter i om jag dör just nu.


   
SvaraCitera

qwertyy:
Livslust var lite att överdriva men det känns så. Jag skiter i om jag dör just nu.

Otroligt sjukt att en livsform vill avsluta sitt liv pga en sådan här bagatell. Du är en man och en krigare, ta tag i ditt jävla liv ist för o grina i nån offerroll

kram!!


   
SvaraCitera