Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig, kär i en tjej jag mobbat.


Niklas:
Det här kan inte vara en sann historia va? 

Min första tanke. Det där med att hälla färg över henne låter t.ex väldigt otroligt.

Om denna historia är sann så är ni verkligen sjuka i huvudet. Förvänta dig inte att du har någon chans med henne.


   
SvaraCitera
b1son

tror o hoppas detta ej är en riktig historia
o drf tycker jag att du borde döpt din kvinnliga karaktär till berta ist för emma


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera

Börja med att säga förlåt och att berätta sanningen för henne.
du kan inte förvänta dig att hon kommer tro dig eller förlåta dig men hon kanske vill vet varför.


   
SvaraCitera

Du förtjänar inte någon som henne. Fy fan vad vidrig du är. Hoppas att du lider. Äckligt.


   
SvaraCitera

Länka den här tråden i ett sms till henne, så kan hon se hur du tänker, och vad du vill.


   
SvaraCitera

Förstår inte Hur kan människor kan vara så grymma -.- 
Hoppas du  blir utsatt för samma sak. Eh trollen är tbx R.I.P


   
SvaraCitera

Om denna historien är sann, hoppas jag att du får känna på allt som du utsatt denna stackars tjej för. Vilka jävla svin ni är! Du förtjänar henne inte. Be om ursäkt och lämna henne ifred, resten av ditt liv din psykopat!


   
SvaraCitera

Om ens 10% av det du har sagt stämmer hoppas jag att du aldrig tänker på något annat än vad du har gjort och ångrar det tills du har suttit i fängelset hos polisen


   
SvaraCitera
happy

Varför är ni så elak mot killen. Ja, det han gjorde var hemsk så hemska, men ingen förtjänar att bli behandlad sådär. Inte ens hans. Han har lärt sig sin läxa, han är fkn förstörd. Märker ingen det?? 
   Det jag tycker att du borde göra är att be om ursäkt och skicka gärna den här texten till henne. Kom inte med att du ej vågar för du MÅSTE. Du å dina kompisar har/kanske förstört en god människa. Du måste försöka göra allt för att få hennes förlåtelse. Å med det handlar det inte om köpa blommor å kläder. Utan det ska du göra genom att göra goda handlingar. Be även föräldrarna om ursäkt men var beredd på att dem inte vill prata med, för dem säkert hatar dig. Men hon kanske kmr att förlåta dig men hon kmr aldrig glömma bort det du gjorde mot henne.
    För att vara helt ärligt vet jag inte om hon kmr vilja vara i ett förhållande med dig på ett lång tag.  Men försök att få henne förlåta dig, kanske blir ni vänner. Heller att ha någon man älskar förlåta dig, men inte är din vän. Än ha någon man älskar hata dig. Önskar dig en STOR, lycka till.


   
SvaraCitera

happy:
Varför är ni så elak mot killen. Ja, det han gjorde var hemsk så hemska, men ingen förtjänar att bli behandlad sådär. Inte ens hans. Han har lärt sig sin läxa, han är fkn förstörd. Märker ingen det?? 
   Det jag tycker att du borde göra är att be om ursäkt och skicka gärna den här texten till henne. Kom inte med att du ej vågar för du MÅSTE. Du å dina kompisar har/kanske förstört en god människa. Du måste försöka göra allt för att få hennes förlåtelse. Å med det handlar det inte om köpa blommor å kläder. Utan det ska du göra genom att göra goda handlingar. Be även föräldrarna om ursäkt men var beredd på att dem inte vill prata med, för dem säkert hatar dig. Men hon kanske kmr att förlåta dig men hon kmr aldrig glömma bort det du gjorde mot henne.
    För att vara helt ärligt vet jag inte om hon kmr vilja vara i ett förhållande med dig på ett lång tag.  Men försök att få henne förlåta dig, kanske blir ni vänner. Heller att ha någon man älskar förlåta dig, men inte är din vän. Än ha någon man älskar hata dig. Önskar dig en STOR, lycka till.

Nä. Nu tänker du på honom istället för på hans offer. 


   
SvaraCitera

Oh nej nu kommer mitt psykopatiska jag fram...
DET HÄR ÄR SÅ SÖTT!
Jag tycker du ska se henne i ögonen, berätta om din kärlek och sen gråta! Det här är en fin kärlekshistoria! Sorglig men vacker! Och den ända som vet hur det kommer att sluta är du...


   
SvaraCitera
happy

vonKissekatt:

Nä. Nu tänker du på honom istället för på hans offer. 

Jag tänker på han för att han vill ha någons råd. Tjejen han mobbade hatar säkert sig själv och känner sig oälskad pga han och hans kompisar. Men eftersom han älskar henne kan han bevisa att det faktisk finns någon som älskar henne. Å skrev jag inte att han kanske har förstört en människa?


   
SvaraCitera

Fifteen minutes with you ohhh I wouldn't say no oh people see no worth in you but I do 


   
SvaraCitera

I DOOOOOOO


   
SvaraCitera