Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig, vem är min bästis?


Ämnesstartare

Hej!

För 2 veckor sedan, så hände något jätte konstigt. Jag och min kompis, asså vi har känt varandra i ett par år nu och har alltid, alltid varit o haft det jätte kul, fester, tjejer osv. Vi är bästa vänner, jätte nära kompisar, allt eftersom att vi har känt varandra typ i evigheter och varit med varandra nästan varjedag (used to be that). Dock har han en tjej, och är inte oskuld. Men saken är, jag misstänker lite att han är bisexuell...

Det var någon dag, jag o han inte hade träffat på ett par dagar, vi säger en vecka. Han började ringa mig och frågade ifall vi kunde vara o sova över. Visst sa jag, och det gjorde vi, det brukar vara 1-2 gånger per vecka som vi sover över. Och det är rätt ofta, men sen då jag stack till honom, så pratade vi om hur vi har haft det, hur mår du osv, hur mår tjejen, o bla. Därefter så spelade vi, snackade, m.m någon james bond film, krigar film osv. Senare på kvällen när vi skulle lägga oss, så frågade jag honom något typ vad gör du? Asså det hände inget när jag frågade honom det. Men hans svar var: Jag är inte rädd för pussar.
Okej... Så bytte jag ämne, men han tog upp det igen att han inte är rädd för pussar. Så jag sa, okej hahahahah, och tänkte, det var lite spontant att han sa så till mig, klart jag vet att han inte är rädd för pussar, han har ju haft sex med sin tjej flera gånger?

Jag lovar er, helt drastiskt och from nowhere så lutade han mot mig och började hångla, i 5 sek o samtidigt försökte han runka av mig? Jag blev helt chockad, huvudet stannade o efter 5 sek, fick jag tillbaka mitt förstånd. Så sa jag, vad i helvete håller du på med? Vad gör du?... Så svarade han mig, vill du ha sex? O ville att jag skulle ta honom bakifrån? Ofyfan, jag blev helt förskräckt, så jag sa nej... Och sedan flyttade jag mig till soffan o sov där, (han höll på att fråga) varför inte, är du blyg, nervös? Det behöver du inte vara. Men what the hell, ja sket i det o började sluta argumentera om det, därefter var jag vaken "låtsades att sova på soffan" o nästa dag stack jag hem. Nästa dag frågade jag honom, varför gjorde du det, är du kär i mig? Han sa, nej det var det dummaste jag har hört, jag litar bara på dig, du är en bra vän. Nej jag är inte kär i dig :O:O:O =O =O. Men vad menade du med det där då? Vad i helvete gud vet jag? (konstig mening) men spela roll, han skrev så och sen dess har han snackat med mig efter jag frågade han och sen har han börjat fråga efter en annan tjej (inte hans flickvän då), o det är konstigt. Är han kär i mig, är han ärlig mot mig nu? For real? För man gör liksom inte så, han har sagt till mig en gång (Du är den enda som jag ha sex med). "Skoja" sa han, men om du var en tjej men efter ett par år så försökte han ju ha sex med mig?

Wtf........... Help me, vad är detta för något, sanning eller lögn?


   
Citera

Uknownzzzew:

:O:O:O =O =O

älskar denna smiley-följd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahhahahah epic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa svar förfan, vad är detta för något?


   
SvaraCitera

Vilken Bondfilm var det?


   
SvaraCitera

vadå vem är din bästis
det vet väl du bättre än randoms på internet eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs innehållet, idiot.


   
SvaraCitera

Uknownzzzew:

Läs innehållet, idiot.

jaha så du definierar din bästis som en sexualitet?
ja men då är väl din bästis kanske lite osäker i sin sexualitet och vill swing both ways för att se vad som är bäst.

Till nästa gång kanske du kan skriva en text med skiljetecken och normal meningsuppbyggnad så man slipper få migrän av att försöka tyda den.


   
SvaraCitera

Men va? Det är väl inte så noga ifall han är kär i dig eller inte. Vill du ha sex med honom så ha det. Vill du inte ha sex med honom så ha inte det.
Låt inte något så litet som en sexualitet förstöra eran relation bara.


   
SvaraCitera