Aviseringar
Rensa alla

Snälla killar kan ni hjälpa mig? Kärleksproblem


Ämnesstartare

Min kille gjorde slut med mig i lördags efter ett tjafs, han tog sin hemnyckelifrån mig och gjorde slut..efter 3 år.

Jag älskar honom jättemycket..vill inte att det ska va slut. Jag kan samtidigt inte tvinga honom till något.
Jag vet inte hur killar tänker så jag vet inte vad eller hur jag ska göra.

Hur ska jag göra för att få honom att vilja ha mig igen? Hur är chanserna störst att han vill försöka på nytt?
En tjejkompis bad mig inte ringa honom alls för är man svårfångad få det dom att sakna en säger hon.
Men jag måste höra det av killar.

Vad skulle få er att vilja gå tillbaks till er tjej/ex?
Snälla hjälp mig med svar..mår skit just nu.


   
Citera
Åtta

Gjorde han slut så hade han troligtvis en anledning. Så länge den anledningen finns kvar så finns det ingen anledning att bli tillsammans igen.


   
SvaraCitera

inte bra att bli emotionellt dödad[n]


   
SvaraCitera

tjejjens:

Jag vet inte hur killar tänker så jag vet inte vad eller hur jag ska göra.

Tror inte det finns något unikt tankesätt som bara killar använder sig av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske fråga honom varför? Typ? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså det var en så löjlig grej, jag var lessen hela dagen och hade pms och bad honom sluta retas och då blev han sur och sa att han e trött över att jag ska låta det gå ut över honom varje gång.

Han bad mig gå och jag envisades och frågade hur lugnt som helst ifall vi kan prata först och att jag sen kommer gå.
Då blev han skitförbannad och slängde ut mig.

Idag pratade jag i telefon med honom och han sa att han är trött på att jag aldrig ska lyssna förrän det gått över gränsen. Sen ville han inte prata om det, han sa att han inte visste om han någonsinn ville ha kontakt me mig.

Jag är så chockad..det var ju ingen stor grej..vad ska jag göra? Uschh jag hatar att må så här.


   
SvaraCitera

tjejjens:

Jag är så chockad..det var ju ingen stor grej..vad ska jag göra?

Sluta ha PMS, kanske?


   
SvaraCitera

tjejjens:

Jag är så chockad..det var ju ingen stor grej..vad ska jag göra? Uschh jag hatar att må så här.

det låter som en rätt dålig kille du hade ihop det med.


   
SvaraCitera

Du har varit tillsammans med en snubbe i tre år, och ändå vet du inte hur du ska göra, för du vet inte hur KILLAR tänker?

[tard]


   
SvaraCitera

tjejjens:

Asså det var en så löjlig grej, jag var lessen hela dagen och hade pms och bad honom sluta retas och då blev han sur

Ja det låter löjligt. Killar får helt enkelt visa respekt för det, tjejer brukar ju ha mera humörsvängingar än killar och dom kan lätt reta upp sig på små saker, men då bör man kolla vad det är som är retande 😛

Fagerjärn:

Sluta ha PMS, kanske?

Vad rolig man kan vara.

OF 5:

det låter som en rätt dålig kille du hade ihop det med.

Håller med OF 5...


   
SvaraCitera

Cruento:

Vad rolig man kan vara.

Ingen orsak.


   
SvaraCitera

tjejjens:

Vad skulle få er att vilja gå tillbaks till er tjej/ex?

Beror på varför de tog slut. Men kärlek främst antar jag [confused]


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Ingen orsak.

Jag sa aldrig tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När vi pratade i telefon frågade jag om han älskade mig och han sa " det är klart jag gör det, det r klart jag också tänker på dig"
Men i slutet frågade jag ifall han inte kan tänka på saken och då sa han att han inte vet vad han vill eller om han vill ha ngt me mig att göra mer.

Ska jag låta honom vara kanske? Jag är rädd för att det ska bli värre om jag låter det vara..vet inte vilket sätt som är det bästa just nu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snälla killar - hjälp mig

eller snällla killar, hjälp mig

snälla eller snälla killar.? äh.


   
SvaraCitera