Aviseringar
Rensa alla

Snälla killar kan ni hjälpa mig? Kärleksproblem


Ämnesstartare

lsätebara fel först


   
SvaraCitera

säg att ni kan ha trekant med din bästis om han tar tillbaks dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ledsen. Men är det slut så är det. Jag vet att många säger efter sitt förhållande så ska man vara vänner och umgås. Hittills har detta aldrig fungerat för mig. Det funkar bara inte. Jag känner mig.... Osäker i hennes sällskap vet inte vad jag ska säga. Det blir som om mötet är en teaterföreställning.


   
SvaraCitera

KristerKvist:

Jag är ledsen. Men är det slut så är det.

Ja, skit i det då. Ingen lag på att man skall umgås om man gjort slut. Har inte heller mycket för att umgås (över huvudtaget) med personer jag skulle ha gjort slut med. [smile]


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

Gjorde han slut så hade han troligtvis en anledning. Så länge den anledningen finns kvar så finns det ingen anledning att bli tillsammans igen.

Suck.


   
SvaraCitera

vill inte låta som yoda eller nåt nu men om han verkeligen älskar dig så kommer han tillbaks, om inte så är det kanske dags att gå vidare....


   
SvaraCitera

tjejjens:

Hur ska jag göra för att få honom att vilja ha mig igen? Hur är chanserna störst att han vill försöka på nytt?

tjejjens:

En tjejkompis bad mig inte ringa honom alls för är man svårfångad få det dom att sakna en säger hon.

Varva det. Annars har han inget att sakna, förstår du? Om han som han ser dig just nu tröttnade, så måste du ge honom något intressant då och då, men SEN när du ser att han e intresserad ska du va frånvarande länge nog att han börjar sakna dig 😉


   
SvaraCitera

tjejjens:

När vi pratade i telefon frågade jag om han älskade mig och han sa " det är klart jag gör det, det r klart jag också tänker på dig"

Ta en paus, snacka med honom på MSN om det eller nåt. "Vi killar" blir lite trötta av ett ton känslor och om vi gör slut har vi en spikad anledning. Det du behöver göra är att låta det ta ett tag, en månad eller så. Försök komma fram till ett datum ni ska ses på och tänk på vad det kan ha varit som ledde fram till att han gjorde slut och ändra på det.

Under tiden den månaden så försök att ha så kul som möjligt och ansträng dig för att bättra dig. Han kommer fatta att han vill ha dig tillbaka om han vill det, men det krävs lite tid.

Vad du än gör så strula inte omkring och ring honom inte. Om han träffar nån lite hstigt så skit i det. Efter att ha fattat hur många loser-tjejer det finns kommer han komma kravlandes tillbaka. Var stark...


   
SvaraCitera

tjejjens:

Snälla hjälp mig med svar..mår skit just nu.

Några seriösa svar.


   
SvaraCitera

Oväntad:

Du har varit tillsammans med en snubbe i tre år, och ändå vet du inte hur du ska göra, för du vet inte hur KILLAR tänker?

Precis min tanke. Hon lär ju känna honom bättre än någon annan här[confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera