Aviseringar
Rensa alla

Snälla! Någon som kan hjälpa mig att förstå?


Ämnesstartare

Varför har en killkompis till mig så himla svårt att skriva hej då eller god natt efter vi smsat eller chattat mkt??? Utan istället svarar han bara nästa dag med någon undanflykt, varför han slutade så plötsligt mitt upp i en diskussion. [sad]

Någon som förstår varför han i princip alltid gör så?
själv förstår jag noothing [shake]


   
Citera

Killar gör så. haha jag också.. eh.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

Varför har en killkompis till mig så himla svårt att skriva hej då eller god natt efter vi smsat eller chattat mkt??? Utan istället svarar han bara nästa dag med någon undanflykt, varför han slutade så plötsligt mitt upp i en diskussion. Någon som förstår varför han i princip alltid gör så? själv förstår jag noothing

Brukar de va runt samma tid? Isf så är det nog för att han har parent control på datorn så att han loggas ut en viss tid varje dag och sen inte kan kma in på datorn längre. Om inte det så ksk han bara har jäkligt svårt att avsluta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Killar gör så. haha jag också.. eh.

men vaarför då???
dålig stil ju


   
SvaraCitera

cuzIcan:

Brukar de va runt samma tid? Isf så är det nog för att han har parent control på datorn så att han loggas ut en viss tid varje dag och sen inte kan kma in på datorn längre. Om inte det så ksk han bara har jäkligt svårt att avsluta?

HAHA va, finns det folk som har sånt. [blush]


   
SvaraCitera

carolinesmile:

men vaarför då???dålig stil ju

varför? gillar inte att "chatta" speciellt mycket eegentligen. skulle aldrig lägga på ett samtal eller gå från någon utan att säga hej då men jag känner mig liksom inte bunden till att göra det om man har skrivit några saker till varandra på facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Brukar de va runt samma tid? Isf så är det nog för att han har parent control på datorn så att han loggas ut en viss tid varje dag och sen inte kan kma in på datorn längre. Om inte det så ksk han bara har jäkligt svårt att avsluta?

kan vara vilken tid som helst. mitt i natten, mitt på dagen
kan det verkligen vara så svårt å avsluta????


   
SvaraCitera

carolinesmile:

kan vara vilken tid som helst. mitt i natten, mitt på dagenkan det verkligen vara så svårt å avsluta????

Jag gör i princip allt från telefonen, ibland lägger jag ner den i fickan och glömmmer bort chatten. Eller gör nåt viktigt. Även om jag gillar den jag chattar med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

säga hej då

visst, skriver man inte mkt, så skriver man kanske inte alltid hej då. men skriver man mkt tkr jag att det blir mer en rättighet att göra det, annars kanske den andra väntar på ett svar jätte länge, eller känner sig bara lämnad.


   
SvaraCitera

carolinesmile:

visst, skriver man inte mkt, så skriver man kanske inte alltid hej då. men skriver man mkt tkr jag att det blir mer en rättighet att göra det, annars kanske den andra väntar på ett svar jätte länge, eller känner sig bara lämnad.

så resonerar inte jag och uppenbarligen inte han heller. Men som elverpigen säger har det ju inget att göra med vad han tycker om dig. Men prova att prata med honom istället.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

HAHA va, finns det folk som har sånt.

Tro mig de finns kontrollerade föräldrar (typ mina) längtar tills jag fyller 18, inte långt kvar nu:-D

carolinesmile:

kan vara vilken tid som helst. mitt i natten, mitt på dagenkan det verkligen vara så svårt å avsluta????

Jupp de kan de, jag kan tycka de ibland, men de beror på vem jag chattar med vissa fattar liksom inte utan fortsätter snacka>.< e lättare att bara hitta på en ursäkt nästa dag:-)


   
SvaraCitera

cuzIcan:

Tro mig de finns kontrollerade föräldrar (typ mina) längtar tills jag fyller 18, inte långt kvar nu:-D

" så länge du bor under vårat tak..."


   
SvaraCitera

Fingerprints:

" så länge du bor under vårat tak..."

Ska flytta hemifrån så fort jag tar studenten;-) därför jag går Ib så att jag kmr bort från dem:-P


   
SvaraCitera

cuzIcan:

Ska flytta hemifrån så fort jag tar studenten;-) därför jag går Ib så att jag kmr bort från dem:-P

haha vart ska du flytta då? har du en lägenhet eller?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

haha vart ska du flytta då? har du en lägenhet eller?

England:-) ska plugga psykologi där;-) hoppas på stipendie men om jag inte får de finns de studielån för utlandsstudier har koll på allt^^ gäller bara att få bra betyg men de fixar jag nog:-)


   
SvaraCitera