Aviseringar
Rensa alla

Snälla, vad ska jag göra och vad tror ni?


Ämnesstartare

Jag kan börja med att säga att min flickvän sa att hon skulle jobba på en fest med sin bästa tjejkompis. Sedan när jag kommer och ska hämta henne så är det värsta röjjfesten och min flickvän är snorfull. I bilen påväg hem så kramar hon om mej jättehårt och gråter hysteriskt, hon säger: "Förlåt". Jag frågar: "Vad har hänt? Varför är du så ledsen?" Hon säger att det är för att hon saknat mej så mycket, men jag menar att man beter sej inte så om man saknar en person mycket. Sedan när vi kommer hem så ska hon duscha, hennes trosor låg på golvet och jag kollade bara lite snabbt på dem. Där har hon en spermafläck i dom...

Hur ska jag ta mej till? Vad ska jag säga? Vad tror ni att hon har gjort?

Jag är väldigt tacksam för svar, jag mår verkligen inte bra just nu.

ÄNDRAT 2008-11-19 10:11

ÄNDRAT 2008-11-19 10:13
Jag kan börja med att säga att min flickvän sa att hon skulle jobba på en fest med sin bästa tjejkompis. Sedan när jag kommer och ska hämta henne så är det värsta röjjfesten och min flickvän är snorfull. I bilen påväg hem så kramar hon om mej jättehårt och gråter hysteriskt, hon säger: "Förlåt". Jag frågar: "Vad har hänt? Varför är du så ledsen?" Hon säger att det är för att hon saknat mej så mycket, men jag menar att man beter sej inte så om man saknar en person mycket. Sedan när vi kommer hem så ska hon duscha, hennes trosor låg på golvet och jag kollade bara lite snabbt på dem. Där har hon en spermafläck i dom...

Hur ska jag ta mej till? Vad ska jag säga? Vad tror ni att hon har gjort?

Jag är väldigt tacksam för svar, jag mår verkligen inte bra just nu.

----------------------------------------------------------------------------

hon säger: "okej.. men jag har faktist ingen aning =/ Det enda jag vet att jag mådde lite dåligt över innan, var det där med att du inte var så glad över att jag var och hjälpte till på festen. Och att vi hade bråkat om det. Och det är väl klart att jag har saknat dig. Jag var ju inte lite full heller. Och jag överreagerade säkert."


   
Citera

Det är inte din sperma då? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Det är inte din sperma då? 😉

Nej det är det inte, vi hade inte haft sex på ett par dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata med henne om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

prata med henne om det

Jag försöker, men hon tittar bara ner i backen och säger att inget har hänt.


   
SvaraCitera

Men vafan du måste konfrontera på riktigt.
Om hon var snorfull och knullade någon på en fest så lär du ju reda ut om det var så! Kan ju inte bara lalla vidare.
Hon kanske vart halvt våldtagen? Skäms just därför.

Hur som helst så kan du inte göra annat än konfrontera.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men vafan du måste konfrontera på riktigt.
Om hon var snorfull och knullade någon på en fest så lär du ju reda ut om det var så! Kan ju inte bara lalla vidare.
Hon kanske vart halvt våldtagen? Skäms just därför.

Hur som helst så kan du inte göra annat än konfrontera.

Jag gjorde det igår, det var då hon tittade ner i backen och säger att inget har hänt. Dessutom har hon betett sej jättekonstigt dom senaste veckorna..


   
SvaraCitera

Hon kanske har flytningar? :')


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Hon kanske har flytningar? :')

Jag ser skillnad på flytningar och torkad sperma.


   
SvaraCitera

Erd521:

Jag ser skillnad på flytningar och torkad sperma.

Sagt att du såg fläcken?


   
SvaraCitera

Erd521:

Jag ser skillnad på flytningar och torkad sperma.

Duktigt.

Som du skriver, så låter det som hon döljer något.

Men haka inte upp dig på det, för man man kan få flytningar som ser väldigt spermaliknande ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Sagt att du såg fläcken?

Jepp, snackar med henne nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Men haka inte upp dig på det, för man man kan få flytningar som ser väldigt spermaliknande ut.

Då är man också väldigt duktig om man lyckas få flytningar på sidan av trosorna.


   
SvaraCitera

Jag hade sagt hej då - i alla fall tills hon vill berätta vad som hänt.
Sedan om hon varit otrogen - då är det en helt annan historia.


   
SvaraCitera