Aviseringar
Rensa alla

Snälla, vad ska jag göra och vad tror ni?


Erd521:

Då är man också väldigt duktig om man lyckas få flytningar på sidan av trosorna.

Fast du har väl andra bevis? Typ att hon beter sig mysko?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Fast du har väl andra bevis? Typ att hon beter sig mysko?

Hon beter sej riktigt mysko.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa, hon knullar runt ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

Dumpa, hon knullar runt ;o

Jag har ingen aning. Jag kommer att försöka till 110% att ta reda på vad som är fel, jag har skillsen så att jag tror kanske att jag ska hacka hennes dator på något vis, där hon snackar med henne bästa kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Värt att keylogga henne ?


   
SvaraCitera

Dålig stil att försöka ta reda på vad som har hänt genom att gå bakom hennes rygg och luska fram information. Sätt dig ner med henne istället och prata, berätta för henne att du bryr dig om henne och att du vill att hon berättar om något har hänt. Berätta hur du känner och vad du tänker, att du såg en fläck och att du har fått för dig att hon har varit otrogen, eller kanske våldtagen? Uppenbarligen har något hänt, du får hoppas att din flickvän är en ärlig person.


   
SvaraCitera

Ta till hårdhandskarna FFS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erd521:

Vad tror ni att hon har gjort?

Ja, haft sex kanske? [confused]

Ställ henne mot väggen bara.


   
SvaraCitera

Slynan har ju varit otrogen. Finns ju klara bevis dessutom. Dumpa henne och be henne dra åt helvete.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erd521:

Hur ska jag ta mej till? Vad ska jag säga? Vad tror ni att hon har gjort?
Jag är väldigt tacksam för svar, jag mår verkligen inte bra just nu.

Det är väl bara att säga till henne på skarpen att du kräver att få veta sanningen om vad som hade hänt på festen. Att hon måste berätta för dig, för din skull för att hon vill säga sanningen. För det är bara att säga att om du får reda på det på annat sätt så kan hon ju dra åt helvete. Det blir inte lättare för varken dig själv eller henne om det kommer upp på annat håll.

Säg till henne att du vill veta av henne och inte av någon annan. Du har rätt att få veta, du måste ju för i helvete få veta först av alla.

Men säger hon att det inte har hänt något så måste du acceptera det, för det kanske i själva verket inte har hänt något.

Men jag personligen börjar bli orolig om inte hon kanske har blivit utnyttjad (sexuellt) för att hon var så packad på festen Hon kanske till o med blev drogad? Man vet aldrig... det kanske är därför som hon är rädd, konstigt och inte vågar eller inte vet hur hon ska berätta för dig och inte vet hur du kommer att reagera [shake]


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera

Jag känner mig rätt övertygad om att hon haft gangbang [y]


   
SvaraCitera