Aviseringar
Rensa alla

Snagga sig?


Crypto:

Men annars är snagg ruskigt nice, skönt och praktiskt

har det nu, håller med dig om att det är skönt 🙂

stereo total:

Snagga dig inte. Jag tror inte att du kommer passa i det.

håller med!

unge, du ska ha det hår du har.


   
SvaraCitera

retsti:

har det nu, håller med dig om att det är skönt 🙂

vaaaa? hur ser du uuut?


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Äh, så farligt är det nog inte som alla säger. Tjejer har ju rätt schyssta huvuden som verkar lämpa sig rätt bra för snagg, men om du inte är Natalie Portman (ser inte ut att vara det) så skulle jag nog säga att hår är bättre.

hahahhaha wtf.
du veta att TS är kille? :S


   
SvaraCitera

Jag har snaggat mig och ser ut som professor charles
Image


   
SvaraCitera

stereo total:

vaaaa? hur ser du uuut?

inte så hård tyvärr :P. men kan ta webcam bilder sen. har sagt det länge men ska nog ta imorogn iaf


   
SvaraCitera

retsti:

nte så hård tyvärr :P. men kan ta webcam bilder sen. har sagt det länge men ska nog ta imorogn iaf

ta det nu? [smile]


   
SvaraCitera

stereo total:

ta det nu?

haha sant, inget som hindrar. men sitter o tittar på en dokumentär. ska ta bilder imrgon :p. sen får vi se om jag vågar lägga upp dom. kan iof skicka om du vill [cute]


   
SvaraCitera

retsti:

haha sant, inget som hindrar. men sitter o tittar på en dokumentär.

Men vart ju sepenyfiken nu. Behöver ju inte ta lång tid, kom igen [cute]

retsti:

an iof skicka om du vill [cute]

nu elle? [cute]


   
SvaraCitera

Snagga dig och duger det inte så växer det ut igen ändå?


   
SvaraCitera

stereo total:

Men vart ju sepenyfiken nu. Behöver ju inte ta lång tid, kom igen

stereo total:

nu elle?

nee, allt händer imorgon . är hemma hos en kompis, o det är han som har webcamen. vill inte sitta o ta egopics då :P. men han drar o jobbar imorgon så då är jag ensam med hans webcam [crazy]


   
SvaraCitera

Jag har snaggat mig en gång och jag säger de, aldrig mer. Min blonda hårfärg försvann, numera har jag mellanblont. Jag förstår inte varför killar i början av tonåren vill göra de. Det ser inte alls bra ut. Aja baja.


   
SvaraCitera

klipp det kort men spara ett par cm


   
SvaraCitera

retsti:

nee, allt händer imorgon . är hemma hos en kompis, o det är han som har webcamen. vill inte sitta o ta egopics då :P. men han drar o jobbar imorgon så då är jag ensam med hans webcam [crazy]

Pff.
Men okej. Om du inte postar på forumet tycker jag iaf att du ska skicka någon bild till mig.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men okej. Om du inte postar på forumet tycker jag iaf att du ska skicka någon bild till mig.

aa lovar [smile]


   
SvaraCitera

retsti:

aa lovar [smile]

aa bra [smile]


   
SvaraCitera