Aviseringar
Rensa alla

snaggad och Sverige pizza!


Ämnesstartare

Efter att ha sett Cheeseys bilder då han snaggat sig så kom jag på en kul grej som hände första kvällen som jag snaggade mig i mitten av augusti [smile]

Jag brukar alltid köpa pizza på samma pizzeria hela tiden, för de har stans godaste kebabpizza!!! [bigsmile]

Denna kvällen skulle jag och en polare dela på en pizza, så jag funderade en stund och läste vad som fanns på Sverige pizzan.

- En Sverige pizza med strips på, tack!

Bagaren bakom kassan som förr kunde skämta och le mot mig gjorde det inte denna gången [sad] han tittade ner i kassan hela tiden och såg sur ut. Han verkade inte känna igen mig [sad]

Jag sätter mig ner efter att ha hämtat bestick och servetter när min polare viskar.

- Du vet att du är snaggad och att du just beställde en SVERIGE pizza?

Jag fattade inte vad han menade först sen började jag skratta lite högt [crazy] kanske var dumt att beställa den pizzan (A) men den var god, om man bortser från spottloskorna som fanns lite överallt (A)


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså... ah. Orka att han tror du gått och blivit rasse över en dag. Stackarn.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Orka att han tror du gått och blivit rasse över en dag. Stackarn.[rolleyes]

blattar är ju sådana 🙁 men jag är ju sj blatte så jag tkr att han borde veta att jag inte är rasse när vi är av samma ras [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men jag är ju sj blatte så jag tkr att han borde veta att jag inte är rasse när vi är av samma ras [surprised]

Lol aa okej. Haha^^


   
SvaraCitera

Hahaha fett roligt! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaaaw [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

men jag är ju sj blatte så jag tkr att han borde veta att jag inte är rasse när vi är av samma ras

Aha! XD*ASG*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera