Forumet - Snapchat?

Snapchat?

17519 4 169

Spana också in:

elise999: *bara för att du är gammal
Barnrumpa! Blink

Johansson: Jo jag vet, jaså bara två? Var ju inte så värst många.... Jag har några stycken och ena hon eller han men ni får tro vad ni vill hen kan ibland skicka såna där busiga bilder hehe som din vän kanske gör

Man får många skratt i alla fall :)
Haha nej, bara känt till det i 1 månad då en sa till mig att skaffa, jag gillar inte sånt annars. Men ah var kul :) haha ja, det är kul och busigt!

aristoteles: Vet icke vad det är..
Haha inte förvånad 

sofflizz: snoppchatt c:
Snusko! Men passande namn Rodnar

Fingerprints: Snapchat är bäst
Linslus! Blink

FruLiten: menar du snuskbilder? eehehhh har ju min killes mobilnummer och "gratis" mms så att säga
Haha ja! Rodnar Roligaste ju! Roliga är ju att bilderna försvinner så man kan busa lite säkert och lugnt typ. Mycket glad Haha okej, det funkar väl med :)

Fasiken: dunnoaldrig pratat me nån annan som har snapschat :(
skickar aldrig nått te henne
Hm, kanske kommer. Jag har som sagt bara 2. Men vill inte ha många känner jag, bara såna som faktiskt är roliga :) Skicka till henne! Hon kanske vaknar :) 

patrick bateman:
Haha ja! Rodnar Roligaste ju! Roliga är ju att bilderna försvinner så man kan busa lite säkert och lugnt typ. Mycket glad Haha okej, det funkar väl med :)

Hm, kanske kommer. Jag har som sagt bara 2. Men vill inte ha många känner jag, bara såna som faktiskt är roliga :) Skicka till henne! Hon kanske vaknar :) 
ne vet inte hur de fungerar
har ba instalerat de o lagt till henne o sen ba väntat i ett halvår på att hon ska skicka xD