Aviseringar
Rensa alla

Snarkar du?


NEMI
 NEMI

Tror det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt ofta. började nyligen snarka innan jag riktigt somnat. det var en besynnerlig upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Vad jag fått veta iaf. Kan andas rätt högt annars, eller andas konstigt så folk tror jag håller på och dör ;D

astma kanshi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

astma kanshi

Whut? Mormor har förvisso astma, vet ej när hon fick det, men jag tror knappast att jag har det. Har dålig kondis så jag blir lätt andfådd och så men inte så jag behöver astmamedicin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Whut? Mormor har förvisso astma, vet ej när hon fick det, men jag tror knappast att jag har det. Har dålig kondis så jag blir lätt andfådd och så men inte så jag behöver astmamedicin.

kan ju kolla upp iaf


   
SvaraCitera

isola: Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Men att jag snarkar i bemärkelse vid vissa jag känner så nej, dom låter fan döende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kan ju kolla upp iaf

Såklart kollar jag upp symptomen för det och nästan alla stämmer in... ;D

  • attacker av andnöd - nej
  • pipande och väsande andning - nej
  • långvarig hosta utan förklaring, ofta nattetid - har hostat en hel del innan jag somnat senaste veckan
  • långvarig hosta när man är förkyld - började hosta innan förkylningen kom men ja
  • hosta vid fysisk anstränging. - nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Såklart kollar jag upp symptomen för det och nästan alla stämmer in... ;D

  • attacker av andnöd - nej
  • pipande och väsande andning - nej
  • långvarig hosta utan förklaring, ofta nattetid - har hostat en hel del innan jag somnat senaste veckan
  • långvarig hosta när man är förkyld - började hosta innan förkylningen kom men ja
  • hosta vid fysisk anstränging. - nej

hos vårdis menar jag jö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hos vårdis menar jag jö

Ovärt då jag inte har det ;P
mvh doktorn


   
SvaraCitera

Hur fan ska jag veta om jag snarkar?!? bryr mig inte ens att fråga mina föräldrar men det är ju synd om man snarkar för högt om man nu över huvud taget gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Hur fan ska jag veta om jag snarkar?!? bryr mig inte ens att fråga mina föräldrar men det är ju synd om man snarkar för högt om man nu över huvud taget gör det.

1. de flesta har någon gång delat säng/rum med någon annan
2. man kan snarka så högt att man väcker sig själv


   
SvaraCitera

Ah, det kanske har hänt någon gång 😛 har väll lyckats väcka mig i tanken att jag sov i kläderna på även fast jag bara skulle vila lite.

Min bror bor i rummet brevid o det är ingen riktig vägg (iaf ingen som byggdes dit av någon annan än min pappa) och han har tyckt att jag har snarkat högt ibland.

Så svaret på din fråga ja jag snarkar, fast jag tycker nog de e lite pinsamt om man har en kompis över eller flickvän o så snarkar man lite för högt ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin säger att jag gör det. men inte sådär högt och störigt utan mer "mysigt" tydligen. om jag är förkyld låter det oftast värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Om jag typ somnar på soffan och ligger konstigt så att jag ej andas normalt. Eller när min allergi har gjort så att slemhinnorna i min näsa svullnat upp jättemycket, till exempel om jag sover ett dammigt rum eller tillsammans med en katt/hund/annars pälsigt djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ibland (Du röstade på detta alternativ)

Fast oftast inte. 


   
SvaraCitera