Aviseringar
Rensa alla

Snart 18 och dags för bilköp


Ämnesstartare

Då var det dags, första bilen skall köpas och jag har ingen större koll på vad jag vill ha. Jag har tittat ut några modeller och som är mer intressanta och det är:

Audi A3, nyare än 06 med snygga fronten
Audi A4, 06-
BMW 1-serien, 06-
BMW 3-serien, 06-

Mind budget ligger på ca. 135.000

Och nej, jag vill inte ha någon skruttig förstabil.


   
Citera

Skulle köra på Nimbus 2000


   
SvaraCitera

polkagrisn:

Mind budget ligger på ca. 135.000

Någonting säger mig att du inte är vänsterpartist.


   
SvaraCitera

köp en liten skitbil som drar lite bensin


   
SvaraCitera

polkagrisn:

135.000

wtf! här är vi välställda märker jag[crazy] köpte min första bil när jag var 16 tänkte jag skulle fixa körkort när jag blev 18, dock blev det inte så men det har inte hindrat mig från att köra, tills jag sålde den för något år sen[rolleyes] Saknar min ÖL Audi[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Någonting säger mig att du inte är vänsterpartist.

Det är inte pappas pengar utan det är pengar från försäkringsbolaget som jag fick efter att jag drabbades av diabetes, jag brukar kalla dem depressionspengar och jag täntke lägge dem på nått kul som i det här fallet skulle vara en fin bil.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

köp en liten skitbil som drar lite bensin

Tyckte jag skrev att jag inte var intresserad av någong skitbil men tack för svaret iaf 🙂


   
SvaraCitera

polkagrisn:

Tyckte jag skrev att jag inte var intresserad av någong skitbil

mm och jag sket i det [blush]

tycker inte du ska bränna alla dina "depressionspengar" på en enda grej btw [no-no] roligare att göra så mkt som möjligt för dom ju!!! + spara en del


   
SvaraCitera

polkagrisn:

Och nej, jag vill inte ha någon skruttig förstabil.

Samma här! Fast jag är inte tät, så väntar typ 10 år.. [cool]

Jag har en awesome cykel! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mm och jag sket i det

Busunge [blush]

Men ingen som provkört/jämfört dessa bilar?


   
SvaraCitera

blää på plastbilar. för den pengen kan manj u få vilken grym bil som helst och så väljer du dåligt byggda plastbilar [shake]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag har en awesome cykel!

jag med men den suger just nu för finns ingen luft i däcken typ, orkar inte pumpa dom heller[blush] vill ha en bil igen![cry]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

jag med men den suger just nu för finns ingen luft i däcken typ, orkar inte pumpa dom heller[blush]

Samma här, faktiskt.. Orkar inte gå med den enda till Statiol.. Det är typ 5km dit. [sad]


   
SvaraCitera

polkagrisn:

Det är inte pappas pengar utan det är pengar från försäkringsbolaget som jag fick efter att jag drabbades av diabetes

Ge mig diabetes tack!


   
SvaraCitera

S3ON:

Samma här, faktiskt.. Orkar inte gå med den enda till Statiol.. Det är typ 5km dit.

låter kärvt att behöva ta sig 5km bara för o pumpa cykeln faktiskt[sad] har en mack typ 300m bort men värsta sunkiga bonde macken typ,är inte ens säker på om dom har tryckluftspumpar där, orkar inte gå i onödan om så e fallet liksom[blush]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

låter kärvt att behöva ta sig 5km bara för o pumpa cykeln faktiskt[sad]

Ah, jag tror jag väntar tills de har sopat bort gruset från vägarna.. De har börjat nu har jag sätt, men inte överallt. [wink]


   
SvaraCitera