Aviseringar
Rensa alla

snart är det vår


Ämnesstartare

kom och tänka på det. för tre månader sedan var det 1 september. känns det som nyss? ja. om 3 månader är det 1 mars. då äre vår!!!!!!!! NÄSTAN!!!! snart är det vår.

hehe

jättepositiv

och december är bara en rolig månad så den kommer gå extra snabbt

så två ½ månad skulle man kunna säga

snart är man 30 alltså

om hela livet går såhär fort är jag död snart

våren kmr säkert bli skit, patetisk man är [crazy] närå luktar gott


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

trodde denna liknade migg senaste tråd
åå ja som hade förberett text o allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jättepositiv

Lounge fact:

våren kmr säkert bli skit, patetisk man är [crazy] närå luktar gott

Haha, vad du är ambivalent.
Tycker att tiden går fort ibland och cplångsamt ibland. Detta år har gått snabbt, men tex tvåan på gymnasiet tyckte jag gick ganska slow. Ingen skillnad på hur kul jag hade eller så, de bara uppfattades olika snabbt. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

trodde denna liknade migg senaste tråd
åå ja som hade förberett text o allt

aja du skrev något iaf värme hjärtat mitt

antrax:

Haha, vad du är ambivalent.
Tycker att tiden går fort ibland och cplångsamt ibland. Detta år har gått snabbt, men tex tvåan på gymnasiet tyckte jag gick ganska slow. Ingen skillnad på hur kul jag hade eller så, de bara uppfattades olika snabbt. [tard]

jaaa är en gränslinje mellan att komma underfund med sitt önsketänkande och ett livsbehov att vara positivt målinriktad

vad knäppt när det var lika kul/tråkigt på båda. uundra vad det beror på [crazy]

hmm.. men kom på att jag sa att jag snart är 30 men då kan man tänka såhär, känns 10 år som nyss? nä det känns jävligt avlägset

men de säger väll att åren går fortare och fortare ju äldre man blir. så vårt sådant stadium kanske har börjat nu. men kanske är när man får barn och så iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
är goda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hmm.. men kom på att jag sa att jag snart är 30 men då kan man tänka såhär, känns 10 år som nyss? nä det känns jävligt avlägset

Ja precis. Så är det ju. Tänk när vi var tio år [shake]. Småplutts.

Lounge fact:

men de säger väll att åren går fortare och fortare ju äldre man blir. så vårt sådant stadium kanske har börjat nu. men kanske är när man får barn och så iofs

Undrar om det har börjat nu. Känns som det. Fast jag är inte säker. Minns inte hur fort åren gick när jag var yngre. Brydde mig antagligen inte.
Men ja barn, då ser man så mycket förändring under åren att det antagligen känns som ett enda SWOSH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Ja precis. Så är det ju. Tänk när vi var tio år [shake]. Småplutts.

haha [smile] tyckte det var roliga år.. sjukt att läsa sin dagbok ifrån den tiden

antrax:

Undrar om det har börjat nu. Känns som det. Fast jag är inte säker. Minns inte hur fort åren gick när jag var yngre. Brydde mig antagligen inte.

bara att hoppas att det finns ett liv efter detta då [wink]

antrax:

Men ja barn, då ser man så mycket förändring under åren att det antagligen känns som ett enda SWOSH.

ja och man är hardworking liksom.. tar upp all ens tid. tänk om man fick 8lingar vad snabbt tiden skulle gå. längtar tills jag skaffar barn faktiskt. men vill väll leva livet först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha [smile] tyckte det var roliga år.. sjukt att läsa sin dagbok ifrån den tiden

Jaaa, ååh ja. Gillade att vara barn. Fett najs.

Lounge fact:

bara att hoppas att det finns ett liv efter detta då [wink]

Haha kan inte tro på sådant, men det är lugnt.

Lounge fact:

änk om man fick 8lingar vad snabbt tiden skulle gå.

Ujujuj. Åtta gånger så snabbt än om man fick en unge. [shake]
Galet.

Lounge fact:

längtar tills jag skaffar barn faktiskt. men vill väll leva livet först

Är du ett stort fan av kiddos?
Längtar just nu inte efter barn pga har fullt upp med systerdotter (som visserligen är underbar, men ser allt jobbigt med att ha barn också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Haha kan inte tro på sådant, men det är lugnt.

Vad tror du händer då?

antrax:

Ujujuj. Åtta gånger så snabbt än om man fick en unge. [shake]
Galet.

Haha ja fattar inte hur man pallar.

antrax:

Är du ett stort fan av kiddos?
Längtar just nu inte efter barn pga har fullt upp med systerdotter (som visserligen är underbar, men ser allt jobbigt med att ha barn också).

Ja rätt mycket eg. Men vill nog mest tuta ut en unge för att det lär vara fantastiskt att ha något så värdefullt i sitt liv, ta hand och ansvara om den och se den växa upp. (Åh guuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh vad smörit). Vill inte ha en nu men ser fram emot den tidpunkten i livet.

Ah skrik, trots och allmänt påfrestande ignorerar jag väll just nu [crazy] men kul att du har nära släktingar med barn har inte haft en enda sådan någonsin rätt tråkit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ja rätt mycket eg. Men vill nog mest tuta ut en unge för att det lär vara fantastiskt att ha något så värdefullt i sitt liv, ta hand och ansvara om den och se den växa upp.

Jag lär nog mest skaffa barn för att jävlas med dem. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Jag lär nog mest skaffa barn för att jävlas med dem. [smile]

Dissade du min mening nu eller [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Dissade du min mening nu eller [sad]

Nej, försöker vara med i konversationen bara. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Nej, försöker vara med i konversationen bara. [sad]

Aha.. eee.. vadå gillar du inte barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vad tror du händer då?

Ingenting. Ens person bara slutar existera och kroppen bryts ner.

Lounge fact:

Haha ja fattar inte hur man pallar.

Nej, verkligen inte. Bara att leva med det typ.
Ha bra vänner eller släkt som man kan dumpa några ungar på ibland.

Lounge fact:

Men vill nog mest tuta ut en unge för att det lär vara fantastiskt att ha något så värdefullt i sitt liv, ta hand och ansvara om den och se den växa upp.

Det verkar rätt gött iof. Skulle vilja lära ungen massa hyss och rövarhistorier också.

Lounge fact:

(Åh guuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh vad smörit).

Verkligen.

Lounge fact:

Vill inte ha en nu men ser fram emot den tidpunkten i livet.

Ok, gör väl det lite också. Ibland. Vill inte riktigt erkänna bara. [blush]

Lounge fact:

men kul att du har nära släktingar med barn har inte haft en enda sådan någonsin rätt tråkit

Jodå, bra erfarenheter+ man vet vad man ger sig in på när det väl händer en själv.
Har du ingen braig kusin eller något i rätt ålder för barnskaffande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Aha.. eee.. vadå gillar du inte barn

Jo, och att ljuga skiten ur mig om på vilka knäppa grunder universum fungerar så att de skämmer ut sig inför sina klasskompisar kommer att bli asroligt. [party]


   
SvaraCitera