Aviseringar
Rensa alla

snart dör bob dylan


Ämnesstartare

hur tror du att han kommer dö? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Han fastnar i en tidsmaskin och hamnar i Auschwitz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What Herr Luver said


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta han lever?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad finns det för belägg för detta? Förutom en dålig låt av några amatörmusiker.

Ett troligare snarare dödsfall är Dennis Hopper som är svårt sjuk i cancer och för några veckor sedan bara vägde 45 kg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra låt av en bra musiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Bra låt av en bra musiker.

agree [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ny? förresten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ofta han lever?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle på spången:

Ett troligare snarare dödsfall är Dennis Hopper som är svårt sjuk i cancer och för några veckor sedan bara vägde 45 kg.

Ja, för det är bara en åt gången som kan dö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, för det är bara en åt gången som kan dö!

Sa jag det kanske? Men det är i vilket fall som helst extremt ovanligt att två st världsstjärnor dör samma dag eller tätt inpå varandra. Och jag ser inga belägg för att Bob Dylan skulle dö snart, vilket jag ser med Dennis Hopper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle på spången:

Sa jag det kanske?

Nä, men du antydde detta rätt så kraftigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nä, men du antydde detta rätt så kraftigt.

Nej, jag sa att det är troligare att Dennis Hopper dör snart än att Bob Dylan gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle på spången:

Nej, jag sa att det är troligare att Dennis Hopper dör snart än att Bob Dylan gör det.

Men det underkuvar inte faktumet att Bobelibob likväl kan ramla ihop inom närmsta kvarten (Inte för att jag personligen vet ett skit om det eller ens hans hälsa)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men det underkuvar inte faktumet att Bobelibob likväl kan ramla ihop inom närmsta kvarten (Inte för att jag personligen vet ett skit om det eller ens hans hälsa)

I teorin ja. I teorin kan du också bli överkörd av en buss imorgon, men i praktiken är det mindre sannolikt.

Rubriken är missvisande eftersom den insunierar att Bob Dylan skulle vara svårt sjuk, eller döende.


   
SvaraCitera