Aviseringar
Rensa alla

Snart har jag skapat en swimmingpool här av tårar


Gå med i någon förening, det kan vara en politisk eller ickepolitisk ungdomsförening.


   
SvaraCitera

[love] jag kan


   
SvaraCitera

vänner är överskattat


   
SvaraCitera

retsti:

är din vän från o med denna sekund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

suspicious:

Kan inte någon bli min vän

Jag kan :)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett tips är att byta skola! Det gjorde jag och sen dess har mitt liv förändrats helt och hållet. Man får verkligen en nystart:)


   
SvaraCitera

j0hannaa:

ett tips är att byta skola! Det gjorde jag och sen dess har mitt liv förändrats helt och hållet. Man får verkligen en nystart:)

Håller med, har gjort precis samma sak.

suspicious:

Hjälp mig! SÄG HUR FÅR MAN VÄNNER?...

Om du har gått ut så försök skaffa ett jobb eller så. Då träffar du ju människor.

Om du inte trivs med ditt utseende, ändra på det. Om du skrämmer iväg folk ändra ditt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill också ha en swimmingpool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan bli din vän om du vill [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Om du har gått ut så försök skaffa ett jobb eller så. Då träffar du ju människor.
Jag har inte "gått ut" nej. Jag ska försöka fixa jobb och allt möjligt, men gah, än sitter jag fast i tiden[mad]

Om du inte trivs med ditt utseende, ändra på det. Om du skrämmer iväg folk ändra ditt beteende.

Jag trivs tillräckligt bra med mitt utseende... Jag skrämmer inte folk, men jag passar inte riktigt in bland dem heller.

Flashdance:

Gå med i någon förening, det kan vara en politisk eller ickepolitisk ungdomsförening.

Bra ide! Men vad...jag har letat lite.

Sirfukksalot:

Vet inte om du går i skolan fortfarande men om du gör det så kolla runt efter personer som verkar tycka om samma saker som du..kan vara klädstil eller om ni båda utövar samma sport...kan vara vad som helst:) Bara att börja prata med någon så ska du se att det löser sig:)

svååårt[shake] I can't do that![cry]

och..hm...nätvänner för all del, men jag behöver IRL[cry]


   
SvaraCitera

suspicious:

Jag trivs tillräckligt bra med mitt utseende... Jag skrämmer inte folk, men jag passar inte riktigt in bland dem heller.

Okej då är inte det problemet i alla fall.


   
SvaraCitera

suspicious:

svååårt[shake] I can't do that![cry]

Jodå klart att du kan:) Du har väl inget att förlora precis^^


   
SvaraCitera

Sluta vara en pussy och ta tag i ditt liv?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsanhoppsan23:

Sluta vara en pussy och ta tag i ditt liv?

Jag har försökt. I 4 år. Jag försöker. Jag gör allt. DET GÅR INTE.


   
SvaraCitera

suspicious:

Jag har försökt. I 4 år. Jag försöker. Jag gör allt. DET GÅR INTE.

Det tror jag inte ett dugg på. Förklara hur din situation ser ut och varför. Hur mycket försöker du och hur gör du?


   
SvaraCitera