Aviseringar
Rensa alla

"Snart öppnar ICA"


Ämnesstartare

Ni har dygnat och har knappt mat (lr åtminstone inte ngt ni är sugna på) hemma så märker ni att klockan närmar sig 7 och att ica snart öppnar...

Känns som jag känt så varje natt den senaste veckan! dejavú?!


   
Citera
Ämnesstartare

vaaaaaa

kan du inte spamma lite mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
vaaaaaa

kan du inte spamma lite mer

detberorpå

Sitter & lyssnar på musik och har inget roligare att göra så... låt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliver upp klockan fem, men har iaf frukost hemma.Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hängt på ICA-låset två gånger i mitt liv, en bakfull morgon på Bingsjöstämman förra året och för att köpa Sportbladet morgonen efter att Leksand gick upp i SHL.


   
SvaraCitera

Nu för tiden har ju även de dygnet-runt-öppna bensinmackarna hyfsat bra sortiment om det bara gäller att plocka ihop en frukost. Tom nybakat varmt bröd i olika sorter Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt aldrig hängt på ICA-låset ngn gång, kommer som en chock för er va 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Kliver upp klockan fem, men har iaf frukost hemma.Cool

flyttade tbx så har inte hunnit handla
förstår mig ej på dem som aldrig har mat hemma... Har alltid ngtParty

Yamaha biker:
Nu för tiden har ju även de dygnet-runt-öppna bensinmackarna hyfsat bra sortiment om det bara gäller att plocka ihop en frukost. Tom nybakat varmt bröd i olika sorter Blink

Ja men allltsååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
suck för att man ska behöva förklara saker & ting tusen ggr haha

Och orka lägga ned mer pengar på samma djävla grej. är ju inte dum i huvudet eller turist

ysomiwhy: (lr åtminstone inte ngt ni är SUGNA på)

dazed:
Har hängt på ICA-låset två gånger i mitt liv, en bakfull morgon på Bingsjöstämman förra året och för att köpa Sportbladet morgonen efter att Leksand gick upp i SHL.

S3ON:
Har faktiskt aldrig hängt på ICA-låset ngn gång, kommer som en chock för er va 

ja men nu tog jag ica som exempel på livsmedelsbutik för att det öppnar halv åtta på morgonen
!!!Galen


   
SvaraCitera

ysomiwhy: Ja men allltsååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
suck för att man ska behöva förklara saker & ting tusen ggr haha

Och orka lägga ned mer pengar på samma djävla grej. är ju inte dum i huvudet eller turist

Så jävla många % dyrare är det inte att handla på macken än i ICA butiken. Jag går även dagtid ibland och handlar på macken bara för att slipppppppppppa de superlånga köerna med turister i ICA-butiken.

Tänkte mest på att tid är pengar. Att sitta och vänta utanför ICA-butiken på att dom ska öppna kräver ju också energi och energi är pengar i sin förlängning.  Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Så jävla många % dyrare är det inte att handla på macken än i ICA butiken

joooooooooooooooooooooooooooo Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker: Så jävla många % dyrare är det inte att handla på macken än i ICA butiken.

Asså, man köper inte saker som är billigare på vissa ställen än andra ställen man vanligen handlar på
det är inte ekonomiskt. man gör det bara i krissituationer eller om man har något emot vissa företag

Om jag köper 10 saker och varje sak är 3 kr dyrare än vanligt förlorar jag 30 spänn varje gång jag handlar
och när man storhandlar så köper man inte hem bara 10 grejer.

Min plånbok är viktigare än vad jag ska äta idagRullar ögonen

Yamaha biker: Tänkte mest på att tid är pengar. Att sitta och vänta utanför ICA-butiken på att dom ska öppna kräver ju också energi och energi är pengar i sin förlängning.

Asså är du dum i huvudet?! tror du jag sitter och väntar eller?

snälla, skriva inte mer till mig för vi är inte på samma nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

joooooooooooooooooooooooooooo Tardig

han är störd


   
SvaraCitera

S3ON: joooooooooooooooooooooooooooo Tardig

Nu snackar vi ju bevisligen om en krissituation som TS var i i morse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha biker:

Nu snackar vi ju bevisligen om en krissituation som TS var i i morse.

Nej, det var ingen krissituation?Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ysomiwhy: flyttade tbx så har inte hunnit handla
förstår mig ej på dem som aldrig har mat hemma...

Har inga stora mängder mat hemma, vi båda jobbar för mycket för att äta middag tillsammans xD

Men alltid finns det nånting.


   
SvaraCitera