Aviseringar
Rensa alla

Snatteri


hjalp1:

Men ritinkin du värkar kunna lite i allafall.

[cool]

Dom kallar mig gypsykungen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Dom kallar mig gypsykungen.

Roligt för dig men fick fortfarande ingen hjälp.. Men kanske är för mycket amatör för dig? [surprised]


   
SvaraCitera

hjalp1:

Roligt för dig men fick fortfarande ingen hjälp.. Men kanske är för mycket amatör för dig?

Vad behöver du hjälp med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neka..som fan att du ska!
sry, men du måste va ärlig. allt annat är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur jag borde reagera, alltså om jag ska neka. Om dom brukar söka efter en.. men efter som att du värkar va ganska.. erfaren [cool] så kanske du inte har så bra koll, pga av att du inte har "åkt fast"..


   
SvaraCitera

hjalp1:

Hur jag borde reagera, alltså om jag ska neka. Om dom brukar söka efter en.. men efter som att du värkar va ganska.. erfaren så kanske du inte har så bra koll, pga av att du inte har "åkt fast".

Det är bara neka rakt av, dom kan inget bevisa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Det är bara neka rakt av, dom kan inget bevisa.

Okej, men om en kompis erkänner att jag var med ska jag fortfarande neka? Men söker dom upp än, kan nog neka men kan bli lite svårt med föräldrar..


   
SvaraCitera

kan du inte bara fråga dina snattar kompisar vad dom har sagt ?


   
SvaraCitera

hjalp1:

Okej, men om en kompis erkänner att jag var med ska jag fortfarande neka? Men söker dom upp än, kan nog neka men kan bli lite svårt med föräldrar..

En kompis skulle väl aldrig tjalla, skulle han göra det kan du erkänna att du var med dom inne på affären men du visste inte vad dom höll på med och att du inte stal något iaf.


   
SvaraCitera
Papper

Haha, vilket jävla pucko du har till kompis du har. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

kan du inte bara fråga dina snattar kompisar vad dom har sagt ?

ska det i skolan imorgon. Men en person har sagt att en tjallade ner mig helt efternamn + förnamn, samma person sa att dom bara sa förnamn..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjalp1:

rätt åt dig snattare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjalp1:

kanske har mitt namn och efter namn. Men dom har säkert min förnamn, mina andra kompis gick in i ett rum och berättade vad dom hette och vilken klass dom gick i.

har hänt samma sak för mig. de tog inte kontakt med min kompis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast det är klart jag ljög för rätt grejen[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjalp1:

Nån med erfarenheter som vet om ica kommer leta upp mig och polisanmälla eller liknade? Borde jag neka i såfall.

Jag tror inte ica skulle slösa tid på något så obetydligt som en snattare.


   
SvaraCitera