Aviseringar
Rensa alla

Snatterisnatt


Ämnesstartare

Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

ja. när jag var liten tog jag en godispåse som jag ville ge till mamma. fast jag lämnade tillbaks den och sa förlåt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ola: Ja (Du

Kunde aldrig ha föreställa mig! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

En gång när jag var tolv, kassörskan såg det och talade om för min mor som gav mig en överdrivet obefogad misshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snattade jättemycket, åkte fast. Fick gå till butikerna och be om ursäkt. Ingen polisanmälan för jag och min vän var söta småflickor [crazy] Jag gick i trean då. Tjuvrökte också på den tiden. Jag var en jävligt bråkig 9-åring!! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fick gå till butikerna och be om ursäkt. I

Med väktare? Så pinsamt att ställa sig i kö och sen tala om för den finniga tonåringen i kassan att man för en tid sedan snattat i denna butik. Men är man nio kan man komma undan med mord iof.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Lille kommunistDan tyckte som 6-åring att en viss grej var för dyr, så han tog en i fickan och betalade den andre, han kände sig då ganska resonabel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Med väktare?

Nä, med pappa bara! Det var skolan som kom på oss (vi stal alltså MYCKET, gav bort till andra barn i skolan då, smarta som vi var...). Skolan kontaktade våra föräldrar, de kontaktade butikerna och vi fick be om ursäkt och fick ej handla där på någon månad sa de [crazy]

Soc utredde mig redan, annars hade det säkert blivit en anmälan dit [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

överdrivet obefogad misshandel.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

eller, öppnade och åt ur en tablettask en gång vet jag. minns inte om jag lade tillbaka den i hyllan eller tog med den hem.

Nintendo:

(vi stal alltså MYCKET, gav bort till andra barn i skolan då, smarta som vi var...)

[love]


   
SvaraCitera

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Fast har varit medhjälpare.


   
SvaraCitera