Aviseringar
Rensa alla

Snea på nikotinkick


Ämnesstartare

Hej

Rökte en cigg idag (nej inte första gången, har tagit diverse droger innan också vilket jag också sneat på 90% av gångerna. I alla fall så sneade jag, helt otroligt haha. Började med att jag blev snurrig och knappt kunde gå rakt. Sen kom massa nojjiga tankar också. Började tänka att jag såg konstig ut o att jag var världens konstigaste människa, vettefan asså. Mådde riktigt dåligt under den lilla tiden iaf.

Vafan är det med mig? Klarar inte ens av en nikotinkick. Måste ha riktigt dåligt självförtroende å dålig kropp som inte klarar av mycket alls utan stora symptom som snurrigheten å så.

Är jag helt enkelt inte gjord för droger, droger över huvud taget?

Händer också ofta att jag nojjar över idiot saker i nyktert tillstånd också.
"kollar folk på mig, ser jag konstig ut? Fan vad har jag gjort nu? Vad har jag sakt som är så konstigt.. fan alla tittar på mig.. fan va skum jag är"

Haha idiot saker som inte ens stämmer typ.

Vad är mitt problem? Vad kan anledningen vara? Och vad kan jag göra för att slippa detta? Borde jag helt avstå från droger hela livet eftersom jag kanske inte klarar av det, eller kan jag om jag förbättrar mitt psyke under en lång tid klara av droger?

Answers please


   
Citera

Kan du vara allergisk mot något i ciggen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Kan du vara allergisk mot något i ciggen?

Nä det tror jag inte 😛

isola:

Aw. Skulle låna ut några av mina hästar till dig om jag kunde, då du inte verkar ha så många hemma. [sad]

Vadårå? [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

senap123:

Började med att jag blev snurrig och knappt kunde gå rakt.

Nikotinkick? [rolleyes] När rökte du senast?


   
SvaraCitera
oktan

Snea? Påverkad & nojjig? Röka du svartvinbärs te med vallmofrön då? Man ska inte leka med droger begriper du väl. Kroppen blir ras när du blir äldre & tänk på det att skaffar du barn längre fram i livet är det stor risk att dom har diverse sjukdommar på grund av du tycker det är häftit nu, som du garanterat inte tycker senare i livet så läg av, tänk på dina anhöriga som får ta hand om dej sen när du ligger nerpessad i en sjukhus säng & inte kan äta själv.


   
SvaraCitera

senap123:

Är jag helt enkelt inte gjord för droger

ingen är väl gjord för droger


   
SvaraCitera

Hur fan kan man snea på nikotin?
Illamående köper jag, men fan inte "snea".


   
SvaraCitera

The power of the mind is overwhelming.


   
SvaraCitera

AHAHHA, åh, askul. [love]


   
SvaraCitera

inte skarpaste kniven o lådan


   
SvaraCitera

Placebo är också en effekt[cute]


   
SvaraCitera

Varför fortsätter man ta droger om man upplever sig snea på dem 90% av gångerna?


   
SvaraCitera

Blir bara snurrig ibland. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nikotinkick? [rolleyes] När rökte du senast?

Nån/några veckor sedan kanske bara 😛

Viha:

Hur fan kan man snea på nikotin?
Illamående köper jag, men fan inte "snea".

Hahaha håller med, men det är nog som aristoleles sa, placeboo kanske

mediakatt:

Varför fortsätter man ta droger om man upplever sig snea på dem 90% av gångerna?

Dum i huvet. Nä men många tycker ju att det är så grymt o skönt så jag tyckte att jag också borde uppleva det så men det har jag typ aldrig gjort 😛

aristoteles:

Placebo är också en effekt

That has to be it. Men vet du om man kan få bort placebo effekter?


   
SvaraCitera

senap123:

Men vet du om man kan få bort placebo effekter?

Om man VILL få bort medvetna placeboeffekter men inte lyckas så är man duktig.


   
SvaraCitera