Aviseringar
Rensa alla

Snigeldagboken


Ämnesstartare

Hej allesammans!

allmän begäran skapar jag härmed en Snigeldagbok där alla är välkomna att berätta hur det är att leva som snigel. Det kan vara allt ifrån hur ensam man känner sig i sitt skal, till hur många riktiga slem man har träffat. Bring it on!


   
Citera
Ämnesstartare

Kära snigeldagboken.
Känner mig lite konstig idag. Det började när jag kröp över en hög med något vitt pulver som låg på marken. Min hud började svida något hemskt och jag vred mig i plågor. Sedan kände jag lukten av insaltat kött.
Mycket underligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Hej allesammans!

På allmän begäran skapar jag härmed en Snigeldagbok där alla är välkomna att berätta hur det är att leva som snigel. Det kan vara allt ifrån hur ensam man känner sig i sitt skal, till hur många riktiga slem man har träffat. Bring it on!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära snigeldagboken
Idag när jag öppnade mitt skåp i skolan, så föll det ut 100 kärleksbrev därifrån. Alla avgudar mig och det brukar alltid trilla ut några brev varje dag. Jag älskar att vara snigel hihih [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära snigeldagbok!

För ett år sedan blev min tjej påkörd av en elak cyklist, så jag åt upp henne. Jag har inte skitit sen dess, så jag vet att hon alltid finns inom mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära snigeldagbok.
Det enda jag egentligen har att säga om ämnet är att jag har en kompis som alltid stampade på sniglar när vi var ute och gick förr i tiden, typ stampade på halva så de sprack och skvätte på mitt och andras ben. Det var väldigt vidrigt. I somras träffade jag honom och han gjorde detta fortfarande, det var sjukt. han missade dock mig men ajg slog honom på armen ändå 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

till hur många riktiga slem man har träffat

[tired]

Kära snigeldagbok...

...

Det e onsdag idag... [cool]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kära Snigeldagbok

Ännu en dag har gått utan att jag fått sona mitt brott.
Ja, lilla snälla harmoniska isola har gjort sig skyldig till en hit and run för X antal år sedan.


   
SvaraCitera

Kära snigeldagbok

Var ute med polarna och hängde på en grusväg. Plötsligt kom det två människobarn som böjde sig över oss. Lite läskigt tyckte jag, men jag vågade förstås inte erkänna det. En av ungarna tog upp mig och krossade mitt skal så att jag var helt naken! Så pinsamt, det värsta var att den snygga snigelkillen som jag hade raggat på var där och såg det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära snigeldagbok

Idag när jag åkte hem med bussen så satt en av mina sk fiender... som en gång lyckades driva mig till självskadebetéende, så man har väl vart lite sur resten av dan...


   
SvaraCitera

Kära snigeldagbok
Är nog inte snigel särskilt länge till


   
SvaraCitera

there is nothing wrong with being single i love it and enjoy every moment of it 🙂 enjoy the feeling of being wanted and picky 😛 without hurting any one 🙂


   
SvaraCitera