Aviseringar
Rensa alla

Snön


Ämnesstartare

När kommer den? Vill ha den 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

23 februari


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
23 februari

Jag är död innan dess


   
SvaraCitera

Dagen innan julafton och slaskar förhoppningsvis bort på nyårsdagen. Tänker på alla som dödas på vägarna i halkan (trafikolyckor) och alla som bryter armar och ben på halkiga, isiga och snöiga trottoarer, gator och torg.   Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Dagen innan julafton och slaskar förhoppningsvis bort på nyårsdagen. Tänker på alla som dödas på vägarna i halkan (trafikolyckor) och alla som bryter armar och ben på halkiga, isiga och snöiga trottoarer, gator och torg.   Tumme ned

Det är brist på det i Östergötland, tack och lov Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Dagen innan julafton och slaskar förhoppningsvis bort på nyårsdagen. Tänker på alla som dödas på vägarna i halkan (trafikolyckor) och alla som bryter armar och ben på halkiga, isiga och snöiga trottoarer, gator och torg.   Tumme ned

Folk dör på sommaren med. Man får vara försiktig 


   
SvaraCitera

MarcusKing: Det är brist på det i Östergötland, tack och lov  Tumme upp

Det ska du vara glad för!   Mycket glad

the pepparkaka: Folk dör på sommaren med. Man får vara försiktig

Jovisst, men om folk dör på vägarna på sommaren när väglaget är optimalt hur tror du då att det ska bli i snö och halka? Jag har varit med om sådan halka att man inte ens kunnat gå på vägen utan att ramla omkull.   Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Det ska du vara glad för!   Mycket glad

Jovisst, men om folk dör på vägarna på sommaren när väglaget är optimalt hur tror du då att det ska bli i snö och halka? Jag har varit med om sådan halka att man inte ens kunnat gå på vägen utan att ramla omkull.   Ledsen

Då sitter man fint inne till det blivit bättre 🙂 har ramlat ett flertal gånger och slagit mig gul och blå pga halka men det händer :p gillar inte hur vintern ska se så ond i media osv 😮 bara väder. 


   
SvaraCitera

the pepparkaka: Då sitter man fint inne till det blivit bättre 🙂 har ramlat ett flertal gånger och slagit mig gul och blå pga halka men det händer :p gillar inte hur vintern ska se så ond i media osv 😮 bara väder.

Men hur tror du samhället skulle fungera om alla skulle tänka... aj fan, idag är det snöigt och svinhalt ute så jag stannar hemma från jobbet?

Din matbutik är stängd eller saknar varor, vårdcentralen och sjukhuset är stängt och någon ström finns inte i vägguttagen eftersom elgubbarna som ska producera strömmen ligger hemma och myser på soffan?  Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Men hur tror du samhället skulle fungera om alla skulle tänka... aj fan, idag är det snöigt och svinhalt ute så jag stannar hemma från jobbet?

Din matbutik är stängd eller saknar varor, vårdcentralen och sjukhuset är stängt och någon ström finns inte i vägguttagen eftersom elgubbarna som ska producera strömmen ligger hemma och myser på soffan?  Cool

Vore spännande! Slippa allt det vardagliga och tråkiga och prova nytt x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Jag är död innan dess

MIN NAMNSDAG! Party (Vet att ingen bryr sig men ville bara berätta det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
den är här

Vart?

adaq:

MIN NAMNSDAG! Party (Vet att ingen bryr sig men ville bara berätta det)

Grattis i förskott 🙂


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

vikingen: Tänker på alla som dödas på vägarna i halkan (trafikolyckor)

Tror fler avlider på sommaren än på vindern, på vintern då är det mindre trafik på vägarna.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

I Sthlm kommer nog snön i Januari om det blir någon vinter denna säsong.


   
SvaraCitera