Aviseringar
Rensa alla

Snöstorm i New York City & Nordöstra USA


Ämnesstartare

På annandagen fick New York City och östra USA området årets första, onormalt snöstorm där vi fick runt 40 - 60 cm snö runt området.

Så lungt det var på Manhattan igår, och något lungt idag trots att solen skiner idag. Nästan allt är stängt i New Jersey idag, och likaså i NYC.[smile]

Vi njuter av snön, för snart smälter det snabbt igen av milda och soliga vädret de närmaste dagarna!


   
Citera

Diskussionsunderlag är överskattat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Diskussionsunderlag är överskattat!

Det är därför det skrivs om det på alla svenska tidningar - mer än vad det står om på Amerikanska tidningar


   
SvaraCitera

var inte snöstormar nyss ett sattyg från sossesverige?


   
SvaraCitera

New York City:

Det är därför det skrivs om det på alla svenska tidningar - mer än vad det står om på Amerikanska tidningar

Bara för att det skrivs mer om det i fettolandet nr 1 så ger det inte denna tråd ett diskussionsunderlag.

Det enda som kom ut från ditt inlägg lät som "OMG USA ÄR SÅ JÄVLA COOLT OMG HEJ ALLA ÄR FETA OSV ÄLSKAR MITT LAND ALLA BORDE FLYTTA HIT JAG SKA GENAST GÅ OCH KÖPA EN HAMBURGARE PÅ DONKEN NERE VID HÖRNET!"

Ungefär.


   
SvaraCitera

New York City:

Vi njuter av snön, för snart smälter det snabbt igen av milda och soliga vädret de närmaste dagarna!

var ej så säker på det 🙂
tror dock ej att majoriteten av befolkningen njuter när de inte kan ta sig dit de behöver lika enkelt som förut


   
SvaraCitera

New York City:

Så lungt det var på Manhattan igår, och något lungt idag trots att solen skiner idag. Nästan allt är stängt i New Jersey idag, och likaså i NYC.Vi njuter av snön, för snart smälter det snabbt igen av milda och soliga vädret de närmaste dagarna!

Jag kan förstå om du vill delge detta, men du kan antingen skaffa vänner eller en blogg.

Tack på förhand.


   
SvaraCitera

tycker att det låter bra att hela ditt fina samhälle stannar bara föra att det kommer lite snö [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

tror dock ej att majoriteten av befolkningen njuter när de inte kan ta sig dit de behöver lika enkelt som förut

Miljontals turister njuter och massa andra 🙂 En ledig dag kan inte nog vara fel 😉


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag kan förstå om du vill delge detta, men du kan antingen skaffa vänner eller en blogg.

Tack på förhand.

detta.


   
SvaraCitera

New York City:

På annandagen fick New York City och östra USA området årets första, onormalt snöstorm där vi fick runt 40 - 60 cm snö runt området.

Ja, och hela staden lamslogs långt innan det mesta av snön föll...[zzz]

Det är väl inget att skryta om att vi har så efterblivet seg beredskap så att vi hamnar på stenåldern av 1 cm snö? Tacka vet jag tunnelbanan och bussarna i Stockholm som gick i ur och skur[love]


   
SvaraCitera

Ingen bryr sig om din borttynande, bullshitande bananrepublik.


   
SvaraCitera

Bara inte du snöar inne. Känns som det är vi som kommer få ta skiten då. Du är jobbig nog som det är.


   
SvaraCitera

New York City:

Miljontals turister njuter och massa andra 🙂 En ledig dag kan inte nog vara fel 😉

Precis, er ekonomi är ju redan körd i botten så [party]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera