Aviseringar
Rensa alla

SNÖSTORM!!


Ämnesstartare

isola:

nu är snön där vadhög igen

FU[sad]Visserligen finns de snö här också, men jag vill också ha vadhög snö[sad]

isola:

ansvarsfulla kattägare bör ta ut katten i koppel

Så töntigt... dom enda jag sett ha katter i koppel är snobbar[confused]Och då bär dom omkring på dom... vad e de för mening att ha en hund eller katt i koppel om man ändå går omkring med den i sin handväska[shake]

framtidstron är död:

katten på kortet ser ju ut som grinchen

Katten på kortet är ju skitfräck[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Katten på kortet är ju skitfräck

Jag sa inte att den inte var det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

dom enda jag sett ha katter i koppel är snobbar

Tror ej att jag platsar in under kategorin "snobb".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag sa inte att den inte var det!

Tja, att du skrev att den liknar grinchen och att du hoppas att den inte har något med katten i texten att göra verkade negativt... Katten på bilden ler, och den fick mig att le[y]

Geigerzähler:

Tror ej att jag platsar in under kategorin "snobb".

Har du din katt i koppel gör du det[no-no]

Btw... Ni med katter i koppel, plockar ni upp efter dom också? Det hoppas jag verkligen, vill trampa lika lite i hundbajs som jag vill trampa i kattbajs[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

ja, att du skrev att den liknar grinchen och att du hoppas att den inte har något med katten i texten att göra verkade negativt... Katten på bilden ler, och den fick mig att le

Nej, jag tyckte bara det var roligt om en katt som ser ut som grinchen skulle pryda ett julkort!

Jag hoppas inte isola tycker jag var elak mot hennes katt 🙁 Den gör sig säkert också jättefin på ett julkort.
Min hund ser ut som en get, det är inte bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Min hund ser ut som en get

Hur vet du säkert att den inte är det då?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har du din katt i koppel gör du det

[confused]

Storchen84:

Btw... Ni med katter i koppel, plockar ni upp efter dom också? Det hoppas jag verkligen, vill trampa lika lite i hundbajs som jag vill trampa i kattbajs

Eh, ja det är väl förfan ganska självklart?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Eh, ja det är väl förfan ganska självklart?

Inte det minsta, då jag sett en o annan ganska livlig diskussion om huruvida man bara ska plocka upp efter hundar eller inte[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hur vet du säkert att den inte är det då?

Det gör jag inte :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Det gör jag inte :S

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snöstorm här med. [sad][sad][sad] Var tvungen att gå ut i den, ISKALLT, bara för att få ett sms samma sekund jag ställt mig på tunnelbanan där det står att vi börjar senare. Så åkte hem och måste ut snart igen. [cry][cry][cry]

isola:

katt i koppel

Vi testade detta med vår första katt, dagligen i flera månader, men han HATADE verkligen det där kopplet. Låg pressad platt mot marken och ville inte röra på sig. [sad]


   
SvaraCitera

Älskar snöstormar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dör min katt eller försvinner av någon av ovanstående orsaker, sörjer jag, men jag är glad av vetskapen av att min katt var/är fri.

[y]


   
SvaraCitera

Jag ska låta mina två katter gå ut i snön nu.[party]


   
SvaraCitera

Men förfan. Överskyddande svin. Låt katten gå ut själv.


   
SvaraCitera