Aviseringar
Rensa alla

Snor vill svara på frågor


Ämnesstartare

Ställ era frågor, barn. Helst sådana som faktiskt går att svara på. De som inte går att svara på kommer att ignoreras. Dvs frågor som kräver en tur på Google.

Puss å kram!


   
Citera
Ämnesstartare

Är banan din favoritfrukt? 


   
SvaraCitera

vem var denne patric?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Är banan din favoritfrukt? 

Hahaha. Ja och nej. Jag gillar det ibland, men tycker inte om "för mycket" banansmak. Är jättegott i pannkakor, med jordnötssmör, choklad, glass osv men jag brukar oftast nöja mig efter att ha käkat en halv. Det är inte min favoritfrukt i alla fall, utan min favoritfrukt är avokado!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
vem var denne patric?

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh jag hade en annan fråga men den försvann i mitt inre 🙁

vilken tesort är den bästa?


   
SvaraCitera
mynona

vilka frågor skulle du gärna vilja få av mig? (folk vill sällan svara på denna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
åh jag hade en annan fråga men den försvann i mitt inre 🙁

vilken tesort är den bästa?

Plocka fram den igen!!
Det finns många tesorter jag gillar och jag ogillar favoritfrågor, så det blir svårt att välja ut en. Jag är en ganska "klassisk" tedrickare på många sätt och gillar t ex English Breakfast och Earl Grey ganska mycket. En som jag ofta återkommer till är dock denna:KM_RooibosVanilj.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
vilka frågor skulle du gärna vilja få av mig? (folk vill sällan svara på denna)

Det är svårt att komma på frågor som man själv vill svara på, det är lättare att säga vad jag inte vill svara på. Jag vill inte svara på favoritfrågor, dock kan jag svara på frågor där jag får välja mellan olika alternativ som "X eller Y?". Annars vill jag nog svara på det mesta. Glad Från just DIG så vet jag inte... Du är ju analytisk och reflekterande så det vore ju kul att få en lite "djupare" fråga av dig.


   
SvaraCitera

Fetastost eller mozzarella, vilken är osten man skall dyrka? Jag har blivit kluven 🙁


   
SvaraCitera
mynona

snor:

Det är svårt att komma på frågor som man själv vill svara på, det är lättare att säga vad jag inte vill svara på. Jag vill inte svara på favoritfrågor, dock kan jag svara på frågor där jag får välja mellan olika alternativ som "X eller Y?". Annars vill jag nog svara på det mesta. Glad Från just DIG så vet jag inte... Du är ju analytisk och reflekterande så det vore ju kul att få en lite "djupare" fråga av dig.

Tack, jag är nöjd med svaret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Estrella, Pringles eller OLW? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Fetastost eller mozzarella, vilken är osten man skall dyrka? Jag har blivit kluven 🙁

Det beror lite på vad man äter osten till. Fetaost gillar jag i pajer och sallader, men såna där mozzarellabollar kan jag äta hur många som helst som snacks. Jag är ett större mozzarellafan, fetaost kan tyvärr bli lite för salt för min smak i stora mängder (och jag äter alltid i stora mängder pga maaaat HjärtaHjärtaHjärtaRodnar)

Xuzkie:
Estrella, Pringles eller OLW? Mycket glad

Tänker inte på märken faktiskt. Jag gillar: lantchips, salt/vinäger-chips, sourcream/onion-chips, sånadär skruvar samt ostbågar. Märke bryr jag mig inte om!


   
SvaraCitera
mynona

Vad är fördelarna och nackdelarna med att skapa en "Vad tycker du om mig"-trend, som motsvarighet till "Vad tycker jag om dig"-trenden?


   
SvaraCitera
mynona

Vad anser du själv om religion?


   
SvaraCitera