Aviseringar
Rensa alla

Snor vill svara på frågor


mynona

Är du en sådan som blir på dåligt humör utan god mat? Skulle du kunna reglera dina mattider, eller är det viktigast att äta när man vill, eftersom det är viktigt att njuta av maten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker sonia om att ja röker ist för snusar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Vad är fördelarna och nackdelarna med att skapa en "Vad tycker du om mig"-trend, som motsvarighet till "Vad tycker jag om dig"-trenden?

Egentligen innebär de båda ungefär samma sak. Man får ju bekräftelse på något sätt. Men "vad tycker jag om dig"-trenden "vinner" ju trådskaparen på eftersom hen hamnar i överläge och inte framstår som bekräftelsehora till skillnad från de som skriver i tråden. Detta är ju också nackdelen med att skapa en "vad tycker du om mig?"-tråd eftersom det är trådskaparen som framstår som bekräftelsehorig och dessutom hamnar i underläge och i en ganska sårbar och utsatt position eftersom man inte riktigt kan styra utfallet. 

mynona:
Är du en sådan som blir på dåligt humör utan god mat? Skulle du kunna reglera dina mattider, eller är det viktigast att äta när man vill, eftersom det är viktigt att njuta av maten?

Jag tycker att det mesta är gott, så det är svårt för mig att bli på dåligt humör pga maten. Men om jag är sugen på något särskilt och inte får utlopp för det suget så kan det påverka mitt humör, ja. Jag kan också bli gnällig om jag inte får äta när jag vill. Så jag ogillar regler kring mat - vill ba njuta! Vissa ser ju bara mat som en näringskälla, jag ser det som både en näringskälla och en källa till njuuutning. Hjärta Gillar citatet: Show me another pleasure like dinner which comes every day and lasts an hour. - Charles Maurice

mynona:
Vad anser du själv om religion?

Jag respekterar religiösa och jag kan förstå att människor har behov av en religion för att kunna hantera vissa saker. Framförallt min mormor som är väldigt kristen och ser kristendom som sjukt viktigt - jag förstår henne, hon har varit med om så mycket skit att man nog behöver en slags "ursäkt" för att ens kunna begripa att det sker. Skylla på att Gud vet bäst, liksom. Men jag är inte själv religiös och ogillar organiserad religion. Tycker tyvärr att religion nog skapat fler krig och konflikter än fred och respekt (som jag åtminstone upplever som de flesta religioners läror ofta egentligen förmedlar). Men jag uppmuntrar spiritualitet och andlighet, och jag uppmuntrar att man reflekterar över existentiella frågor och principer man vill leva efter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vad tycker sonia om att ja röker ist för snusar?

Uppmuntrar inget av det, men du får så klart göra som du vill så länge du inte pressar någon annan till rökning eller skadar någon med din rökning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KOM IGEN DÅ FRÅGA MER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker sonia om att jag inte duschat idag o luktar lite 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vad tycker sonia om att jag inte duschat idag o luktar lite 🙁 

Beror lite på anledningen bakom att du inte duschat! Om du inte duschat pga brist på tid så har jag mer förståelse för det, om du inte duschat pga att du inte orkat så beror det lite på om det bara är lathet eller om du mår dåligt/är sjuk... Men ja, oavsett så skadar inte en dusch jö! Så upp å hoppa! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå jag startade den här tråden fö jag ville svara på frågor inte tigga frågor hela tin så kOM IGEN FRÅGA PÅ JAG SVARAR PÅ ALLT OEHRUTORHRONGNG TYP


   
SvaraCitera
penja

Vad hade du i tankarna när du taggade tråden med "sexualrådgivning"? :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad har du för framtidsplaner gällande dig själv?


   
SvaraCitera

vad är grejen?


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kommer jag fixa VFU-uppgiften?? När ska jag träffa den rätte? När kommer min mens?

SVARA KÄRA SPÅDAM Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad  röstar du på i valet 2014?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Vad hade du i tankarna när du taggade tråden med "sexualrådgivning"? :))

Sex, så klart!

Buddah:
Vad har du för framtidsplaner gällande dig själv?

Jag tänker mig att jag troligtvis åker hem till Sverige efter att de här sex månaderna i London är över, och påbörjar min mastersutbildning i höst. Var vet jag inte riktigt, tänker söka lite överallt och se var jag hamnar! Längre fram än så har jag inte planerat, hehe. Rodnar

player one:
vad är grejen?

Om jag bara visste det alltså!

Bell:
Kommer jag fixa VFU-uppgiften?? När ska jag träffa den rätte? När kommer min mens?

SVARA KÄRA SPÅDAM Hjärta

Klart du kommer fixa den. Du vet egentligen att du inte skulle tillåta dig själv att göra dåligt ifrån dig pga du är ambitiös och duktig och kan det här så du kommer se till att genomföra det galant. Hjärta Du kommer nog träffa den rätte mot slutet av maj, om min instinkt talar sanning! Din mens... Den kommer när du slutar tänka på att den ska komma. Blink

NiklasW:
Vad  röstar du på i valet 2014?

Det är osäkert. Det står mellan Fi och V, men lutar mot V.


   
SvaraCitera

snor:
Om jag bara visste det alltså!

varför saknar du svar på sådana viktiga frågor?


   
SvaraCitera