Forumet - Snus.

Snus.

528 0 50

Spana också in:

killrambo:

skitbra, eller inte. att ersätta ett beroende med ett annat är inte det bästa. fett fail, du kommer börja snusa istället.

Du är fett fail som uttalar dig om någonting du inte vet någonting om. För det första är snusberoende hundra gånger bättre än ciggarettberoende, då man inte får cancer * 100 av snus, och jag har cancer i släkten. För det andra så finner jag inte lika stor passion i att sitta och suga på en snus som att röka så långsamt men säkert trappar jag ner mitt nikotionberoende.
resume:

åh kronan. underbara kronan. billigt och godast. slutade snusa för ca 2 veckor sedan. det var riktigt painful den första veckan, sömnlöshet och spontana gråt-attacker, men nu är det äntligen över men fan vad jag saknar kronan. det finns inte en dag jag inte tänker det:/

Image

Image

Image

Image

Image
Lounge fact:

Du är fett fail som uttalar dig om någonting du inte vet någonting om

[smile]

Lounge fact:

För det första är snusberoende hundra gånger bättre än ciggarettberoende,

ja, det är det. har aldrig påstått något annat.

Lounge fact:

suga på en snus som att röka så långsamt men säkert trappar jag ner mitt nikotionberoende.

säker kan du aldrig vara. känner många som fastnat i snusandet istället när de försökt sluta röka. för mig fungerar det bättre med att bara trappa ner på ciggen, men visst, good for you om det fungerar med snus. då rekomenderar jag granit portion blå.
Wanking BC:

mm granatäpple e göttare

Smakar det mycket granatäpple?

killrambo:

säker kan du aldrig vara. känner många som fastnat i snusandet istället när de försökt sluta röka. för mig fungerar det bättre med att bara trappa ner på ciggen, men visst, good for you om det fungerar med snus. då rekomenderar jag granit portion blå.

Är säker. Vad är det för speciellt med den blåa?

resume:

i hate you

Förlåt [crazy]