Aviseringar
Rensa alla

Snus eller?


Ämnesstartare

Tja  jag funderar hit o dit o jag ska börja snusa det är så att min pappa han snusar  o jag tycker det e coolt o jag vill också börja tror jag!  Men finns det nåra förselar med snus? Är det coolt att snusa?   Får  man många tjer om man snusar? Menar potionsnus! Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

inte coolt, äckligt (enligt mig som tjej). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e rätt chill o snusa

föredrar cigg pga man ba connectar me typ alla så fort man röker me dom

;D


   
SvaraCitera

Snus är äckligt som fan, rök istället om du ska göra nå sånt


   
SvaraCitera

ja det är ascoolt, tjejer gillar gula tänder och sura andedräkter 


   
SvaraCitera
Draug

Inte coolt, snusar endast för tobaksrusets skull. Enda fördelen är väll att den starka tobaken tar död på bakterier i munnen och på tänderna, men tandköttet går det desto hårdare åt :S


   
SvaraCitera
Draug

Siimon98: rök istället om du ska göra nå sånt

rökning är värre, hört om någon som fått lungcancer av att snusa t.ex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget positivt med det. Skaffa epa så har du brudar som springer efter den


   
SvaraCitera

Draug: rökning är värre, hört om någon som fått lungcancer av att snusa t.ex?

Nää men nu tänker jag inte på hälsoperspektiv och inte ts heller, han vill ha brudar springande efter sig och där är rökning bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Banga skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snusning_207364430.jpg mmmmmmh

Får ni inte lära er nånting i skolan????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars: jag tycker det e coolt o jag vill också börja!

Sämsta resonemanget för att börja. Finns det någon änns någon riktigt bra anledning till att börja med sån skit?


   
SvaraCitera
Draug

Siimon98: Nää men nu tänker jag inte på hälsoperspektiv och inte ts heller, han vill ha brudar springande efter sig och där är rökning bättre

Såpass, låter som en väldigt dålig ide, att börja röka bara för att brudar "kanske" skulle intressera sig lite mera för en. Av min erfarenhet dras inte honorna till en mera bara för att man har en cigg i käften och en prilla under läppen. Men ja det märker han väll själv av tids nog.


   
SvaraCitera

Draug:

Såpass, låter som en väldigt dålig ide, att börja röka bara för att brudar "kanske" skulle intressera sig lite mera för en. Av min erfarenhet dras inte honorna till en mera bara för att man har en cigg i käften och en prilla under läppen. Men ja det märker han väll själv av tids nog.

Jaa hela hans resonemang för att börja snusa är riktigt dåligt. För att vara ''cool'' och ''många tjer om man snusar? '' 

Men röka brukar vara populärare och då kan man alltid fråga någon brud ''ska du med ut på en cigg?'' Därav tror jag man får fler brudar efter sig om man röker istället för snusar. Kanske bör tillägga att jag inte gör något av dessa. 


   
SvaraCitera

Många tjejer gillar inte snus och tycker det är ganska äckligt. Vissa tjejer tycker rökning kan vara snyggt, men det är ju ganska töntigt.


   
SvaraCitera