Aviseringar
Rensa alla

Snus. Helt enkelt.


Ämnesstartare

om snus rinner, är det lugnt att svälja det då? har en jävel under läppen nu som rinner och nu är det en sån där dag (som också är min födelsedag) då jag har som tvångstanke att svälja mitt saliv men då sväljer jag rinnet också? brukar ni göra det också? svälja rinnet asså


   
Citera
Ämnesetiketter

mendu... spara på rubriken


   
SvaraCitera

när den rinner ska man väl spotta ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

när den rinner ska man väl spotta ut?

jag spottas inte inomhus [mad] och om du menar spottar ut prillan är det ju förjävligt eftersom det bara tog två minuter[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte bra för magen att svälja, men ja.. inte många som går och spottar ut det hela tiden heller. 😛

Och grattis?^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju köpa white annars, det rinner typ inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Inte bra för magen att svälja, men ja.. inte många som går och spottar ut det hela tiden heller. 😛

sväljer ju bara spottet som blandas med rinnet

emery:

Och grattis?^^

tack så hemskt mycket [bigsmile] grattis själv, du är den första UMaren i historien som sagt grattis till mig [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svino:

sväljer ju bara spottet som blandas med rinnet

Va? Ja? Vad skulle det annars vara, det är ju det det är, spott plus snus.

svino:

tack så hemskt mycket [bigsmile] grattis själv, du är den första UMaren i historien som sagt grattis till mig [cheers]

HAha naw. <3 Hoppas du hade en trevlig födelsedag. ;D


   
SvaraCitera

Snus är vidrigt.l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Snus är vidrigt.l

tja, P11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis!
Nää, varför inte svälja? :s
Men som emery sa, white är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man snusar för att få i sig nikotinet.. Spottar du när det rinner får du ju inte i dig något, eller iallfall mycket lite. Det är ju som att dra munbloss med cigaretter. Men känner man att det rinner för mycket kan man väl spotta nån gång. Är man inne så skiter man i att spotta.
Tycker du att snusen rinner för mycket kan du köpa white eller lössnus som rinner betydligt mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svino:

tja, P11

du är typ p15?


   
SvaraCitera

Om du slutar snusa så slipper du oroa dej över det där....


   
SvaraCitera

svino:

tja, P11

Hej fördom.


   
SvaraCitera