Aviseringar
Rensa alla

Snus - Kaliber


CjT
 CjT
Ämnesstartare

Hej igen!

Jo jag undrar bara om det är någon som har testat snuset kaliber?! Har sett när jag vart och köpt min morgon prilla då det finns ett snus som heter kaliber för en schysst slant. Eftersom den är billig ( 20kr/ ICA ) så tänkte jag, varför är den så billig? Är det för att den smakar pyton som dom allra flesta billiga snusen kostar. Det finns ju både i portion white och orignal. 

Men som sagt, är det någon som testat den och som kan berätta om det är något värt att snusa nästa gång man behöver köpa sig en dosa/stock. 

Tack och hej.


   
Citera
Ämnesetiketter

Köp en dosa bara, det är väl inte det festligaste men helt ok.


   
SvaraCitera

Visst smakar inte lika bra som "dyr-snus" men är fan rätt god ändå. Snusar Röd Lacket mestadels, men testat Kaliber också. Duger faktiskt.


   
SvaraCitera
CjT
 CjT
Ämnesstartare

Järn:
Köp en dosa bara, det är väl inte det festligaste men helt ok.

Jo jag vet, såg den idag. Eller jag har inte tänkt på det innan bara. Men jag skall ta tummen ur att testa 🙂 

Armagedda:
Visst smakar inte lika bra som "dyr-snus" men är fan rätt god ändå. Snusar Röd Lacket mestadels, men testat Kaliber också. Duger faktiskt.

Röda lacket har jag hört bra om, men finns det i portion? Är inte tillräckligt " mogen " för lössnus just nu känner jag, så jag kör portion. Men som sagt jag skall testa Kaliber så fort som möjligt, kör mesta dels på general portion nu. Och det kan ju bli lite dyrt i ändan för en student som lever på ett halvt studiebedrag! 🙂 Ha de!


   
SvaraCitera

CjT:

Jo jag vet, såg den idag. Eller jag har inte tänkt på det innan bara. Men jag skall ta tummen ur att testa 🙂 
Röda lacket har jag hört bra om, men finns det i portion? Är inte tillräckligt " mogen " för lössnus just nu känner jag, så jag kör portion. Men som sagt jag skall testa Kaliber så fort som möjligt, kör mesta dels på general portion nu. Och det kan ju bli lite dyrt i ändan för en student som lever på ett halvt studiebedrag! 🙂 Ha de!

Jo det är klart fan! Hajjemän, kör numera portion så kan garantera att det finns 😉


   
SvaraCitera