Aviseringar
Rensa alla

snus


Ämnesstartare

Har snusar ett tag "knekt" å varje gång jag tar å sen sväljer ja saliven så blir ja yr väldigt ur när ja va i garaget å skulle spotta ut den så gungade ja väldigt mycket. Är dehär nå som går över såhär vanesak eller är de nå annat?
å nej kommer inte sluta snusa 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är nikotinkicken, den är sådan för nyblivna tobaksbrukare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Det är nikotinkicken, den är sådan för nyblivna tobaksbrukare. 

Går de bort fort eller tar de lång tid?


   
SvaraCitera

Försvinner (tyvärr) efter ett tag av snusande

saknar att bli lite full på snusen


   
SvaraCitera

sahlenaren :

Går de bort fort eller tar de lång tid?

Spottar du ej ut snusen kan det gå så långt att du blir illamående och spyr. 


   
SvaraCitera

sahlenaren :
Har snusar ett tag "knekt" å varje gång jag tar å sen sväljer ja saliven så blir ja yr väldigt ur när ja va i garaget å skulle spotta ut den så gungade ja väldigt mycket. Är dehär nå som går över såhär vanesak eller är de nå annat?
å nej kommer inte sluta snusa 

Det händer när man är nybärjarsnusare xD


   
SvaraCitera
torg1

Det är ju nikkokicken man vill åt.
Snus (och cigg) är nog inget för dig..


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

Jag har snusat och rökt ett tag och jag gillar fan inte att svälja saliv ändå, man blir illamående av det även när man inte får nikkokick tycker jag. Föreslår att du kör på vitt snus som är torrare och lär dig hålla det fast under läppen utan att det kommer i kontakt med en massa saliv, då slipper du det där. Får du massa saliv så spotta, svälj inte.

Nikkokick är inget särskilt behagligt i mitt tycke, och vet många andra som inte är något fan av det heller. Varför det skulle vara behagligt att temporärt bli yr och hängig och i värsta fall illamående vettefan. Förmodligen för att det är som den dåliga delen av ett drogrus och därför ändå kan räknas som coolt.

Notera dock att det inte bara är Nikkokicken vi snackar om här, att du får en massa saliv i munnen som du måste svälja gör det hela mycket värre. Nikkokicken i sig är inte så farlig och den slutar man få nästa på en gång om man snusar regelbundet, sen om man gör ett uppehåll kan man få den igen. Men du får probs en mycket starkare Nikkokick för att du sväljer, snussaliv är inte alltid så skönt i kistan i största allmänhet heller. 


   
SvaraCitera

Börja inte snusa lol.... -.-


   
SvaraCitera

Får hoppas att du spottade snusen i en papperskorg och inte på marken. 


   
SvaraCitera

rogernw:
Får hoppas att du spottade snusen i en papperskorg och inte på marken. 

ja fyfan
jävla miljöförstörare kan vi inte ha här
usch o tvi


   
SvaraCitera

får btw samma när jag tuggar nicorette
bara att härda
eller sluta


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen:

ja fyfan
jävla miljöförstörare kan vi inte ha här
usch o tvi

Wow, vad imponerad jag blev av dig nu. 
Kom ihåg att vi bara har ett jordklot. 


   
SvaraCitera

rogernw:

Wow, vad imponerad jag blev av dig nu. 
Kom ihåg att vi bara har ett jordklot. 

ska försöka minnas d


   
SvaraCitera